Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی هشدار داد:

احتمال شیوع بیماری تب برفکی در فصول پاییز و زمستان در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از دامداران به ویژه گاوداران درخواست کرد با اکیپ های دامپزشکی همکاری کامل داشته باشند تا از اتلاف دام ها و خسارات احتمالی جلوگیری شود.

احتمال شیوع بیماری تب برفکی در فصول پاییز و زمستان در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از احتمال شیوع بیماری تب برفکی در فصول پائیز و زمستان در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، کریم مهری در جلسه معاونت تولیدات دامی ضمن اعلام این مطلب افزود: با توجه به برودت هوا و یخبندان در فصول پاییز و زمستان احتمال شیوع بیماری تب برفکی در استان وجود دارد.

وی گفت: ضرورت دارد تمامی دامداران با مراجعه به شبکه دامپزشکی شهرستان ها نسبت به واکسیناسیون دام خود اقدام کنند.

وی گفت: تمامی دارندگان مجوز که اقدام به تمدید موافقت اصولی نکرده اند یا تغییرکاربری غیرمرتبط داده اند، باید سریعاً از طرف معاونت یا مدیریت مربوطه نسبت به تعیین تکلیف و ابطال مجوز صادر شده اقدام نمایند تا در آمار واحدهای تولیدی شفاف سازی شده و سازمان جهادکشاورزی به واجدین شرایط خدمات رسانی کند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در پایان از دامداران به ویژه گاوداران درخواست کرد با اکیپ های دامپزشکی همکاری کامل داشته باشند تا از اتلاف دام ها و خسارات احتمالی جلوگیری شود .


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید