۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۸:۳۴
کد خبر: 82505923
T T
۰ نفر
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی كشاورزی در شیراز گشایش یافت

شیراز- ایرنا- سیزدهمین نمایشگاه بین المللی كشاورزی، ماشین آلات، نهاده ها و آبیاری شامگاه سه شنبه با حضور 250 شركت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه های بین المللی شیراز گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان جهاد كشاورزی استان فارس در حاشیه آیین گشایش این نمایشگاه گفت: 50 شركت خارجی به طور مستقیم از كشورهای آلمان، بلژیك، هلند، فرانسه، یونان، لهستان، تركیه، چین، آلمان، دانمارك، ایتالیا، روسیه، آمریكا، اسپانیا و هند همچنین 200 شركت داخلی در این نمایشگاه حضور یافته اند.
محمدمهدی قاسمی اظهار كرد: در این نمایشگاه كه تا شامگاه روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه جاری برپا است، دستاوردهای شركت های داخلی و خارجی مطابق با استانداردهای اروپایی در معرض دید بازدیدكنندگان قرار گرفته است.
رئیس سازمان جهاد كشاورزی استان فارس گفت: در حاشیه این نمایشگاه بین المللی، 2 همایش با حضور اساتید كشور آلمان جهت علاقه مندان به مباحث كشت گندم و كلزا برگزار می شود.
قاسمی یادآور شد: غرفه سازمان جهاد كشاورزی در این نمایشگاه در سالن سرو با داشتن میزهای مشاوره در خدمت علاقه مندان به مباحث كشاورزی و بهره برداران است و این عزیزان می توانند جهت نیازمند بودن به مشاوره های تخصصی به این غرفه مراجعه كنند.
وی ادامه داد: برنامه ریزی شده است تا هر روز تعدادی از بهره برداران شهرستان های دور و نزدیك به صورت رایگان به شیراز عزیمت كنند و از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.
مجری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی كشاورزی، ماشین آلات، نهاده ها و آبیاری نیز گفت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 17 هزارمترمربع فضای سرپوشیده و هشت هزار و 300 مترمربع فضای باز به مدت چهار روز و هر روز از ساعت 15:30 تا 21:30 پذیرای بازدیدكنندگان است.
رحیم افسری رئیس هیئت مدیره شركت نگاه سبز فارس گفت: باتوجه به حضور كارشناسان و تولید كنندگان كشورهای شركت كننده در این نمایشگاه، علاقه مندان به جذب سرمایه گذاری خارجی می توانند از بستر فراهم شده در نمایشگاه بهره گیرند.
بر اساس این گزارش، این نمایشگاه ساعت 21:30 روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه جاری به كار خود پایان می دهد.
نمایشگاه های بین المللی شیراز در شهرك گلستان در غرب شیراز واقع است.
3002/ 2027
خبرنگار: فاطمه هاشمی نیك ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

سرخط اخبار استان‌ها