۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۴
کد خبر: 82102130
T T
۰ نفر
14گروه بهداشتي بر وضعيت عرضه مواد غذايي حوزه دانشگاه علوم پزشكي زاهدان نظارت دارند

زاهدان- ايرنا- مدير گروه بهداشت محيط و حرفه اي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني زاهدان گفت: روزانه 28 بازرس در قالب 14 گروه در طرح تشديد كنترل و نظارت بر بهداشت محيط ويژه ماه رمضان اين حوزه دانشگاه نظارت دارند.

شهرستان هاي زاهدان، خاش، سراوان، سيب سوران، مهرستان، ميرجاوه، چابهار و كنارك زير پوشش دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني زاهدان قرار دارند.
عبدالرزاق پاكزاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: طرح تشديد كنترل و نظارت بر بهداشت محيط هم اينك در حال اجراست به طوري كه در قالب اين طرح بازرسان روزانه از مراكز تهيه و توزيع مواد خوراكي، آشاميدني و رستوران ها بازديد مي كنند.
وي ادامه داد: تامين و ارتقاي ايمني مواد غذايي در سطح عرضه، نظارت و رعايت بهداشت مواد غذايي و پيشگيري از بيماري هاي انتقال از آب و غذا از جمله مهمترين اهداف اجراي طرح سراسري تشديد نظارت و كنترل بهداشت محيط است.
مدير گروه بهداشت محيط و حرفه اي دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني زاهدان تصريح كرد: مردم استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتي در مراكز تهيه و توزيع، امكان عمومي و غيره مي توانند مراتب را به سامانه 190 اطلاع دهند تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت گيرد.
استان سيستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسيم شده كه شهرستانهاي شمالي شامل زابل، هيرمند، زهك، هامون و نيمروز زير پوشش دانشگاه علوم پزشكي زابل و شهرستانهاي زاهدان، ميرجاوه، خاش، سراوان، سيب و سوران، مهرستان، چابهار و كنارك زير نظر دانشگاه علوم پزشكي زاهدان و شهرستانهاي ايرانشهر، سرباز، نيكشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زير پوشش دانشكده علوم پزشكي ايرانشهر قرار دارند.
7316 /8005 /6081

سرخط اخبار استان‌ها