۰ نفر
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

فردی که در فضای مجازی تبلیغ داروهای لاغری را می کرد و برای شهروندان اجناس تقلبی ارسال می کرد توسط ماموران پلیس فتای اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سيد مصطفي مرتضوي  در این ارتباط بيان داشت: در پي شكايتي يكي از شهروندان مبني بر اينكه با مشاهده و خريد داروهاي لاغري از طريق فضاي مجازي و مبتلا شدن به عوارضي پس از مصرف آنها بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.

اين مقام مسئول عنوان داشت:با بررسي هاي انجام شده توسط كارشناسان مربوطه مشخص شد داروهاي خريداري شده توسط شاكي علاوه بر اينكه لاغري به همراه ندارند تقلبي بوده و عوارض زيادي براي مصرف كنندگان دارند.

سرهنگ مرتضوي افزود:با انجام اقدامات تخصصي توسط كارشناسان پليس فتاي اصفهان متهم در منزل خود كه آنجا را محل فروش و توزيع انواع داروهاي تقلبي كرده بود شناسايي و تمام داروهاي غيرمجاز وي توقيف شد.

وی با هشدار به فروشندگان داروهاي غيرمجاز بيان كرد: پليس با افرادي كه سلامت شهروندان را به خطر مي اندازند با قاطعيت برخورد مي كند و همچنين به شهروندان توصيه كرد داروها و اقلام بهداشتي خود را فقط از داروخانه هاي معتبر خريداري كنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =