خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره صنایع غذایی کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

نظام توزیع دارای اشکال است

asdasd
کد خبر : ۳۱۴۵۴۵

رییس هیات مدیره صنایع غذایی کشور ضمن انتقاد از نظام توزیع در کشور گفت: اشکالات این نظام توزیع تنها موجبات بروز مشکلات برای مردم را کلید زده است.

مرتضوی در گفت‌وگو با ایلنا با انتقاد از نظام توزیع کشور گفت: متاسفانه این سیستم نتوانسته است خود را با مردم هماهنگ کند و همین امر موجب بروز مشکلات بسیاری شده است.

وی افزود:ما می توانیم در قیمت تمام شده بهتر عمل کنیم و ارزان تر کالا را به دست مصرف کننده برسانیم اگر سیستم توزیع از درب کارخانه اصلاح شود.

رییس هیت مدیره صنایع غذایی افزود: استقبال عمومی از فروشگاه های مدرن نشان دهنده این است که ما باید از قدت خرید مردم حفاظت کنیم.

مرتضوی تصریح کرد: در حال حاضر برخی دستگاه ها و نهاد ها به ما فشار می آورند که قیمت کالاهای خود را افزایش دهیم این درحالیست که ما می دانیم در صورت رخ دادن این امر مردم توانایی خرید ندارند.

وی با اشاره به بازارهای بین المللی گفت:ما ظرفیت خوبی برای حضور در کشورهای همسایه داریم زیرا آنها از لحاظ تولیدات غذایی و داشتن مواد خام به علت شرایط آب و هوایی و نداشتن تکنولوژی در مذیقه به سر می برند و ا توحه به پیشرفتی که ما در صنایع غذایی خود داشته ایم می توانیم پس از برجام در این کشورها حضور پیدا کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز