Iranian Agriculture News Agency

در نشست رؤسای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان های سراسر کشور عنوان شد:

انتقاد شدید رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور از ضعف کیفیت آموزش عالی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: دولت می تواند با اختصاص یک درصد ار اعتبارات طرح های آب، کشاورزی و محیط زیست به امر آموزش و بازآموزی دانش آموختگان عضو سازمان نظام مهندسی، موجبات افزایش بهره وری در این طرح ها را فراهم آورد.

انتقاد شدید رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور از ضعف کیفیت آموزش عالی

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور گفت: برگزاری دوره های آموزشی، مهارتی برای ارتقاء توانمندی حرفه ای اعضای سازمان نظام مهندسی یک ضرورت است.

به گزارش ایانا از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، احمد کبیری در نشست رؤسای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان های سراسر کشور که در تبریز برگزار شد، ضمن ابراز تأسف از ضعف آموزش عالی و عدم توسعه کمی دانش آموختگان و کیفیت آموزش آنان، افزود: سازمان نظام مهندسی ناگزیر به برگزاری دوره های آموزشی، مهارتی برای ارتقاء توانمندی حرفه ای اعضای سازمان برای ارئه خدمات مطلوب تر به بهره برداران است.

وی گفت: در این راستا دولت می تواند با اختصاص یک درصد ار اعتبارات طرح های آب، کشاورزی و محیط زیست به امر آموزش و بازآموزی دانش آموختگان عضو سازمان نظام مهندسی، موجبات افزایش بهره وری در طرح های یاد شده را فراهم آورد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور ، تأکید کرد: دولت می بایست در سبد حمایتی خود به کشاورزان و بهره برداران، محلی برای ارائه خدمات بهتر به آنها اختصاص دهد.

گفتنی است در نشست رؤسای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان های سراسر کشور معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی و رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی حضور داشتند.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید