نظر منتشر شده
۱
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 465211
ضربه‌ای که سیل به قیمت گوشت زد
تاریخ انتشار : يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۱۰
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: در پی وقوع سیل اخیر و کمبود عرضه دام در میادین نرخ گوشت گوسفندی با افزایش هزارتومانی در بازار مواجه شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان علی اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از افزایش نرخ گوشت گوسفندی در بازار خبر داد و گفت: در پی وقوع سیل اخیر و کمبود عرضه دام در میادین نرخ گوشت گوسفندی با افزایش هزارتومانی در بازار مواجه شد.

وی افزود: در حال حاضر هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ ۳۵ تا ۳۶ هزار تومان به مغازه دار و ۳۰ هزارتومان به مشتری عرضه می‌شود.

ملکی وقوع بارش‌های مناسب و سیل را از جمله دلایل اصلی افزایش قیمت دانست و اضافه کرد: در پی وقوع بارش و رویش علفزار‌ها دامداران، دام‌های خود را برای افزایش وزن و استفاده از علوفه مجانی به صحرا می‌برند که درنهایت این امر تأخیر عرضه دام در میادین و افزایش قیمت را به همراه داشته است.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از قاچاق دام خبر داد و افزود: کماکان صادرات غیر قانونی دام از کشور ادامه دارد ، این درحالی است که پیش بینی می‌شد با وجود فصل زایش دام بیشتری برای تعادل قیمت به میدان عرضه شود.

وی در خصوص وضعیت قیمت گوشت در ماه رمضان تصریح کرد: در صورت کمبود عرضه دام در میادین افزایش نرخ گوشت گوسفندی در بازار ادامه‌دارخواهد شد از این رو انتظار می‌رود که هر چه سریع‌تر از وضعیت کنونی خارج شده تا با کمبود دام در ماه رمضان روبرو نشویم.
 
کلمات کلیدی : سیل+قیمت گوشت
 
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶-۰۲-۰۴ ۰۸:۴۶:۱۹
همه بلاياي طبيعي به قيمت گوشت ضربه ميزنه غير از صادرات دام و پر شدن جيب بعضي از رانت خوارها ! (4280378) (alef-11)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.