نظارت بر مراكز عرضه مواد غذايي و مكانهاي عمومي در نوروز تشديد مي شود

كيش - ايرنا - رئيس مركز توسعه سلامت كيش اعزام گروه هاي بازرسان بهداشت محيط را از برنامه هاي اين مركز در ايام نوروز عنوان كرد و افزود : نظارت بر مراكز توزيع مواد غذايي، رستوران ها، هتل ها و اماكن عمومي در اين مدت تشديد مي‌شود.

به گزارش ايرنا ، دكتر محمدرضا رضانيا روز شنبه در نخستين نشست ستاد تسهيلات نوروزي كه با هدف هماهنگي لازم در جهت ارائه خدمات بهداشتي درماني مناسب به شهروندان و مسافران نوروزي برگزار شد به روند رو به جلو فعاليت هاي انجام گرفته در سال 95 اشاره كرد و به تبيين راهكارهاي براي ارايه خدمات مطلوب تر به شهروندان و گردشگران نوروزي در ايام پايان سال و تعطيلات نوروز پرداخت.
وي اظهار كرد : نظر به افزايش مراجعان مراكز بهداشتي درماني در ايام نوروز برنامه ريزي مناسب براي ارائه خدمات بهداشتي درماني مناسب و با كيفيت به مسافران و شهروندان يك ضرورت است .
رئيس مركز توسعه سلامت كيش با اعلام اينكه مركز سلامت جامعه بوعلي وپايگاههاي صدف و سحر براي خدمات دهي در ايام تعطيل و غير تعطيل نوروز آماده خدمت رساني هستند گفت : جدول كشيك در تمامي حوزه ها در حال تنظيم شدن است .
وي، اعزام گروه هاي بازرسان بهداشت محيط را يكي از برنامه‌هاي اين مركز در ايام تعطيل عنوان كرد و افزود: نظارت بر مراكز توزيع مواد غذايي، رستوران ها، هتل ها و اماكن عمومي در اين مدت تشديد مي‌شود.
دكتر رضانيا در ادامه افزود : گروه هاي بازرسان بهداشت و محيط از اول اسفند و گشت ويژه نوروز از 20 اسفند ماه براي نظارت بر مراكز توزيع مواد غذايي، رستوران ها واماكن عمومي اعزام مي شوند.
در اين نشست مقرر شد تمامي واحدها برنامه ها و نياز هاي خود را تا 25 اسفند جهت تدوين جدول نهايي به دبير ستاد نوروزي ارايه دهند.
تاكيد بر استفاده از ظرفيت رسانه ها براي اطلاع رساني و آموزش هاي بهداشتي از ديگر موارد مطرح شده در اين نشست بود .
در پايان اعضاي ستاد تسهيلات نوروزي مركز توسعه سلامت به ارائه نظرات و پيشنهادات خود پرداختند.
اين نشست با حضور كاركنان مركز توسعه سلامت در محل اين مركز برگزار شد.
1641/ خبرنگار و انتشار دهنده : امير برزي

سرخط اخبار استان‌ها