۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۴۹
کد خبر: 82094125
T T
۰ نفر
كارخانه خوراك دام و طیور اشنویه به بهره برداری رسید

مهاباد - ایرنا - كارخانه خوراك دام و طیور شهرستان اشنویه روز دوشنبه با حضور حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهوری مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر جهاد كشاورزی اشنویه در آئین افتتاح این واحد تولیدی گفت: این كارخانه با 2 هزار متر مربع زیربنا در شهرك صنعتی اشنویه احداث شده است.
سیدانور حسینی افزود: برای احداث این واحد تولیدی 57 میلیارد ریال هزینه شده است كه از این میزان 23 میلیارد ریال تسهیلات بانكی و بقیه آن آورده شخصی سرمایه گذاران است.
وی اضافه كرد: با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال 25 نفر در این شهرستان فراهم شده است.
حسینی گفت: این كارخانه قادر است سالانه 48 هزار تن انواع خوراك دام و طیور را تولید و روانه بازار مصرف كند كه علاوه بر تامین مایحتاج داخلی این شهرستان، مقادیری از آن نیز به شهرستان های همجوار صادر می شود.
وی افزود: با احداث این كارخانه تعداد واحدهای تولید خوراك دام و طیور این شهرستان به 2 واحد با تولید سالانه بیش از 70 هزار تن در سال افزایش پیدا كرد.
ادای احترام به شهدای شهرستان اشنویه و شركت در نشست شورای اداری از برنامه های معاون پارلمانی رئیس جمهوری در سفر به این شهرستان است.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری دقایقی پیش با استقبال مسئولان این شهرستان وارد شهرستان مرزی اشنویه شد.
اشنویه با 75 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با كشورهای عراق و تركیه واقع شده است.
رئیس جمهوری اسلامی ایران در بیست و هشتمین سفر استانی، صبح دوشنبه دهم خرداد وارد ارومیه شد و به مدت 2 روز میهمان مردم آذربایجان غربی است.
2077/7516/6185/1905
۰ نفر