۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۶:۱۱

معاون سازمان دامپزشکی:

طرح ملی پایش فلزات سنگین در مواد غذایی اجرا می‌شود

طرح ملی پایش فلزات سنگین در مواد غذایی اجرا می‌شود

بوشهر - معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور گفت: امسال طرح ملی پایش فلزات سنگین در مواد غذایی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود هاشم‌زاده ظهر شنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های مختلف است که از جمله می‌توان به صید و صیادی و پرورش آبزیان و امور دام اشاره کرد.

وی همچنین به ظرفیت بالای آزمایشگاه‌های استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: بوشهر یکی از استان‌های پیشرو در سطح کشور از نظر داشتن آزمایشگاه‌های معتبر محسوب می‌شود.

معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور اضافه کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان استانی شاهد ارتقای وضعیت کنونی در استان بوشهر باشیم.

وی بر لزوم تامین اعتبار مورد نیاز برای ترمیم و بازسازی ساختمان‌های آزمایشگاه‌های دامپزشکی استان بوشهر تاکید کرد و افزود: برای تامین تجهیزات مورد نیاز در این آزمایشگاه‌ها نیز باید اقدامات لازم صورت گیرد.

هاشم‌زاده از اجرای طرح ملی پایش و اندازه گیری فلزات سنگین در مواد غذایی در سال جاری خبر داد و افزود: استان بوشهر با توجه به برخورداری از آزمایشگاه‌های مناسب آماده اجرای این طرح است.

معاون تشخیص و مدیریت درمان سازمان دامپزشکی کشور بیان کرد: باید برای تامین نیروی انسانی آزمایشگاه‌ها برای تامین سلامت و مبارزه با بیماری‌های آبزیان اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 2966768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha