۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۸:۵۷
کد خبر: 82919542
T T
۰ نفر
2،5 تن موادغذايي تاريخ مصرف گذشته امسال در زاهدان معدوم شد

زاهدان - ايرنا - معاون اداري و مالي فرمانداري زاهدان مركز استان سيستان و بلوچستان گفت: 2،5 تن انواع مواد غذايي تاريخ مصرف گذشته از ابتداي امسال تاكنون در اين شهرستان كشف و معدوم شده است.

نعمت الله نجاري روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: همچنين در اين مدت 1.5 تن گوشت غير بهداشتي توسط تيم هاي بهداشتي و دامپزشكي در زاهدان شناسايي و معدوم شده است.
وي تاكيد كرد: برخورد با احتكار كنندگان مواد غذايي در شهر زاهدان اولويت فرمانداري است.
وي افزود: با توجه به لزوم نظارت و كنترل كالاها در ماه مبارك رمضان از 25 ارديبهشت طرح نظارتي بر عرضه مواد غذايي و كالاهاي اساسي با مشاركت 27 تيم بازرسي از سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره كل تعزيرات حكومتي و اتحاديه هاي صنفي سيستان و بلوچستان در زاهدان آغاز شده است.
معاون اداري و مالي فرمانداري زاهدان گفت: عرضه كالاهاي اساسي با تخفيف 15 درصدي در فروشگاه هاي زنجيره اي و نمايشگاه عرضه مواد غذايي بر اساس طرح ضيافت در دستور كار قرار دارد.
نجاري تصريح كرد: بر اساس اين طرح كالاهايي مانند برنج، روغن، شكر، مرغ، گوشت منجمد و تخم مرغ در محل هاي تعيين شده عرضه مي شود.
به گزارش ايرنا شهرستان زاهدان مركز استان سيستان و بلوچستان با سه بخش مركزي، نصرت آباد و كورين در جنوب شرق كشور و در فاصله 1600 كيلومتري تهران واقع شده است.
3042**6081

سرخط اخبار استان‌ها