مهم ترین اخبار اقتصادی سیزدهم تیر ماه؛

کاهش قیمت مرغ در راه است/ اوراق رهنی مسکن با نرخ سود مناسب

پاییز بحران زده در راه است،نظارت بانک مرکزی قوتی برای بازوی اعطای تسهیلات و آینده بازار با واردات خودروی چینی از مهم ترین خبرهای منتشر شده امروز بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

کاهش قیمت مرغ در راه است

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت:افزایش جوجه ریزی و عرضه از نیمه دوم تیر ماه منجر به کاهش قیمت مرغ به مرز 6 هزار و 500 تومان خواهد شد .

باشگاه کشاورزان به منظور حمایت و تامین نیازهای زارعی کشاورزان در خرداد ماه امسال در استان قزوین تاسیس شد.

رییس اتاق بازرگانی سمنان،گفت:با توجه به اشباع بازارهای داخلی، نگاه به بازارهای خارجی و توسعه صادرات ، اصل مهمی برای بقای شرکت های دانش بنیان به شمار می رود.

کارشناس اقتصادی گفت: بانکها با کاهش نرخ سود تسهیلات در اعطای آن مقاومت می کنند در همین راستا این موضوع نظارت دقیق بانک مرکزی را می طلبد.

بازار خودروهای داخلی در سال‌های اخیر دچار بحران شده به نظر می‌رسدکیفی سازی وجلوگیری از تبدیل ایران به عنوان بازار فروش خودروهای خارجی تنها راه برون رفت از این وضعیت است.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: با انتشار اوراق رهنی مسکن که از نرخ سود مناسب 18.5 درصدی برخوردار است امکان تامین مالی ارزان‌ قیمت در بخش مسکن فراهم شده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران گفت: در پاییز امسال میزان بارندگی با تاخیر شروع خواهد شد و این میزان کمتر از حد نرمال پیش بینی می شود .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار