۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۳۳
کد خبر: 82655775
T T
۰ نفر

برگزاري نمايشگاه اختصاصي صنايع غذايي و مصرفي در قطر

۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۳۳
کد خبر: 82655775
برگزاري نمايشگاه اختصاصي صنايع غذايي و مصرفي در قطر

تهران - ايرنا - معاون دفتر عربي و آفريقايي سازمان توسعه تجارت از برنامه ريزي براي حضور شركت‌هاي ايراني در پاويون جمهوري اسلامي ايران در نمايشگاه بين‌المللي تخصصي صنايع غذايي و مصرفي كه در آبان ماه و شهر دوحه - قطر برگزار مي شود، خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از سازمان توسعه تجارت ايران، «مهرداد فلاح اوريمي» يكي از لازمه‌هاي توسعه صادرات غيرنفتي را استفاده از ابزار نمايشگاهي عنوان كرد و افزود: اين نمايشگاه با توجه به توانمندي كشورمان در حوزه‌هاي تخصصي صنايع غذايي و اهميت توسعه صادرات غير نفتي به بازار قطر و همچنين رويكرد سازمان توسعه تجارت ايران و شركت سهامي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي برگزار مي شود.
وي براي برپايي شايسته اين رويداد تجاري، از فعالين ذيربط، اعم از تجار و شركت‌هاي توانمند و معتبر توليدي و صادراتي دعوت كرد جهت مشاركت در اين نمايشگاه كه از تاريخ چهارم تا هفتم آبان ماه سال جاري برپا مي شود، درخواست خود را با درج متراژ مورد نظر از طريق دورنگار يا پست الكترونيكي oversas@iranfair.com اعلام كنند.
به گزارش ايرنا، پانزدهم خرداد ماه امسال عربستان به همراه مصر، امارات متحده عربي و بحرين به طور رسمي اعلام كردند روابط خود با قطر را قطع كرده و راه هاي هوايي، زميني و دريايي خود را با اين كشور خواهند بست.
براي آگاهي از آخرين اخبار اقتصادي ايران و جهان با كانال اقتصادي ايرنا در تلگرام همراه شويد:
@IRNAeco
اقتصام**9132**1561**تنظيم: فرزانه سلامت بخش**انتشار:مژگان توانا

سرخط اخبار اقتصاد