۲۱ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۰۱

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هوراند به مهر خبر داد:

آزادسازی اراضی هوراند درراستای برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز

آزادسازی اراضی هوراند درراستای برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز

اهر- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هوراند از اجرای حکم قلع‌وقمع در اراضی کشاورزی این شهرستان در راستای برخورد با تغییر کاربری‌های غیرمجاز خبر داد.

احد طایری در حاشیه تخریب ساختمان‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان هوراند به خبرنگار مهر  گفت: این عملیات شامل دو مورد تخریب حصارکشی غیرمجاز در روستای تازه کند داودلو ۸ هزار و ۲۰۰ متر از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

وی در ادامه افزود: به‌منظور اجرای احکام قلع‌وقمع تغییر کاربری‌های غیرمجاز، همکاران مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان هوراند با همراهی فرماندهی و پرسنل پاسگاه هوراند نماینده دادگستری شهرستان، به روستای مورد نظر اعزام و ضمن هماهنگی به‌عمل‌آمده با اداره راه و شهرسازی به‌منظور تأمین‌کننده ماشین‌آلات تخریب، عملیات قلع‌وقمع علیرغم برخی موانع موجود به نحو احسن انجام ‌شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان هوراند خاطر نشان شد: مأموران جهاد کشاورزی در صورت مشاهده‌ هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی بدون مجوز، بناها را با حکم دادگستری تخریب می‌کنند زیرا هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی به‌صورت غیرمجاز باهدف صیانت از اراضی زراعی، باغی در اجرای قانون مصوب در این زمینه ممنوع است و ساختمان‌ها با حکم دادگاه تخریب می‌شود.

طایری در پایان گفت: به استناد قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها از صاحبان و مالکین اراضی کشاورزی درخواست می‌شود قبل از هرگونه ساخت‌وساز و احداث بنا در اراضی کشاورزی و یا تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محل وقوع ملک مراجعه و از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها مستقر در مدیریت امور اراضی مجوز اخذ کنند و در غیر این صورت عمل آن‌ها خلاف و با متخلف از طریق محاکم محترم قضایی برخورد قانونی به عمل میآید.

کد خبر 3022249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha