۲۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱
کد خبر: 82634592
T T
۰ نفر
54 میلیارد ریال تسهیلات مكانیزاسیون به كشاورزان قزوینی پرداخت شد

قزوین-ایرنا-مدیر جهاد كشاورزی شهرستان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاكنون 54 میلیارد ریال تسهیلات مكانیزاسیون به كشاورزان و بهره برداران این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان جهاد كشاورزی استان قزوین، عباس علیخانی در نشست بررسی پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش كشت محصولات بهاره،پاییزه و مكانیزاسیون به كشاورزان قزوینی افزود: در این مدت 20 میلیارد ریال پس از تكمیل پرونده كشاورزان و بهره برداران به آنان پرداخت خواهد شد.
وی اظهار كرد: با توجه به اینكه سازمان جهاد كشاورزی استان در مورد اكثر محصولات بهاره و پاییزه استان تسهیلات در نظر گرفته، كشاورزان منطقه می توانند با گرفتن معرفی نامه از مركز جهاد كشاورزی مربوطه خود به بانك عامل جهت دریافت تسهیلات اقدام كنند.
آقاعیخانی در ادامه درخواست افتتاح شعبه بانك در بخش طارم و كوهین، پرداخت تسهیلات به دستگاه های دست دوم كشاورزی، ارائه تسهیلات جوان سازی باغ های زیتون را از مدیران بانك كشاورزی جهت رفاه حال كشاورزان خواستار شد.
وی، هدف اصلی جهاد كشاورزی و بانك كشاورزی را كمك و حمایت از كشاورزان و تسهیل در اخذ تسهیلات دانست و تاكید كرد: افزایش ارائه تسهیلات در راستای اجرا و پیشبرد سیاست های وزارت و سازمان و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال دنبال می شود.
استان قزوین دارای 489 هزار هكتار اراضی كشاورزی با 89 هزار بهره بردار است.
6104*3013
خبرنگار:ناصرنیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی

سرخط اخبار استان‌ها