خبرگزاری کار ایران

بیت کوین در بورس شیکاگو عرضه شد/ فراهم شدن امکان دسترسی سرمایه گذاران در ابعاد بزرگ به بیت کوین

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۰۲۲

بیت کوین در بورس کالای شیکاگو عرضه شده که باعث شده تا استقبال شدید سرمایه گذاران و افزایش قیمت بیت کوین را به دنبال داشته باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از رویترز، برای نخسیت بار پول دیجیتال بیت کوین در بورس کالای شیکاگو به صورت رسمی عرضه شد و باعث شد تا قیمت این ارز دیجیتال به بیش از 17 هزار دلار افزایش پیدا کند. هم اکنون با عرضه بیت کوین در یک بورس بزرگ و جهانی، امکان دسترسی سرمایه گذاران در ابعاد بزرگ به بیت کوین به عنوان مطرح‌ترین پول دیجیتال دنیا مطرح شده است.

افزایش قیمت بیت کوین در بازار جهانی استقبال زیاد سرمایه گذاران را به دنبال داشته است که همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کشورها به سوی قانون گذاری بیت کوین و شناخت بهتر این پول دیجیتالی بروند. این در حالی است که پدید آورندگان پول دیجیتال بیت کوین همواره تمایلی به وضع قوانینی برای بیت کوین نداشته‌اند.

شایان ذکر است؛ قیمت بیت کوین در سه ماه اخیر 3 برابر شده است و در چند روز گذشته افزایش قیمت بسیار زیادی را تجربه کرده است. همین مسئله واکنش جان تیلور، رییس موسسه تحقیقاتی تیلور گلوبال ویژن نیویورک را در پی داشته است. این کارشناس معتقد است که افزایش قیمت سریع بیت کوین باید پدید آورندگان این پول دیجیتال را وحشت زده کند چرا که تمرکز بر روی بیت کوین و افزایش قیمت شدید آن از سوی دولت‌ها ایجاد شده است که می‌تواند به قانونی شدن آن و از بین رفتن دیر یا زود آزادی این ارز خاتمه پیدا کند.

جان تیلور درباره قیمت بیت کوین اعتقاد دارد که بیت کوین هنوز به سقف قیمت خود نرسیده است اما زمانی که به سقف قیمت خود برسد دچار سقوط قیمت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز