رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز بر متقاعد کردن کشاورزان برای استفاده از بهترین ارقام بذر و نهال تأکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان البرز،در هفتمین جلسه شورای تحقیقات کشاورزی مهندس موسوی،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرر اظهار داشت: مسئولین بخش کشاورزی باید دلایل منطقی و علمی جهت متقاعد کردن کشاورزان برای استفاده از بهترین ارقام بذر و نهال ، در جهت افزایش کیفیت محصولات تولیدی بخش کشاورزی داشته باشند تا با استناد به همان ادله بتوان بهره برداران را در این خصوص راهنمایی نمود.
وی افزود:سازمان جهاد کشاورزی استان البرز آماده اعطای یارانه آبیاری تحت فشار به کلیه مراکز تحقیقاتی ، منوط به عقد قرارداد 10 ساله می باشد.
همچنین در این جلسه مباحث مختلفی از جمله ارزیابی ارزش اقتصادی در اجرای عملیات آبخیزداری در حوزه سد امیر کبیرو طالقان و حوزه شهری و اثرات تغییر اقلیم بر عرصه های طبیعی استان البرز،در حوزه منابع طبیعی، وطرح های تحقیقاتی نظیر مقایسه سازگاری پایه رویش گلابی و اثر مواد محرک رشد گیاهی بر تولیدات گیاه کلزا در استان البرزمورد بحث و بررسی قرار گرفت .
لازم به ذکر است،تشکیل این سلسله جلسات ازسال 94 آغازگردیده و تا کنون هفت جلسه از جلسات شورای تحقیقات کشاورزی برگزارشده است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =