۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۳
کد خبر: 82094307
T T
۰ نفر
تفاهم نامه همكاري كاهش مخاطرات و مديريت بحران بخش كشاورزي امضا شد

تهران- ايرنا - تفاهم نامه همكاري بين وزارتخانه هاي كشور و جهادكشاورزي به منظور تقويت حمايت از اجراي برنامه هاي كاهش مخاطرات و مديريت بحران بخش كشاورزي امضا شد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از وزارت جهادكشاورزي، اين تفاهم نامه را امروز در گردهمايي سراسري مديريت بحران و كاهش مخاطرات بخش كشاورزي، عبدالمهدي بخشنده معاون برنامه ريزي و امور اقتصادي وزارت جهاد كشاورزي و اسماعيل نجار معاون وزير كشور و رييس سازمان مديريت بحران كشور امضا كردند.
بر اساس اين تفاهم نامه همكاري، اجراي طرح ها و برنامه هاي در اولويت حمايت اعتباري براي پيش بيني، پيشگيري، مقابله، بازتواني و بازسازي آسيب هاي ناشي از انواع مخاطرات در بخش كشاورزي از محل منابع اعتباري وزارت جهاد كشاورزي و وزارت كشور به صورت مشترك مورد توافق قرار گرفت.
اين توافق در زمينه كاهش مخاطرات و مديريت بحران در زير بخش هاي بيماري هاي دام، طيور و آبزيان، خشكسالي در مناطق عشايري، آفات و بيماري هاي گياهي، جنگل ها و مراتع و اجراي عمليات آبخيز داري و آبخوان داري، خشكسالي و سرمازدگي در مزارع و باغات، اجراي طرح هاي ارتقاي بهره وري مصرف آب و مقابله با بحران كم آبي در حوزه كشاورزي و توسعه بيمه كشاورزي صورت گرفته است.
اقتصام**9186 **1561
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد