Iranian Agriculture News Agency

با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران آغاز شد:

پرورش ماهی به روش پرورش در قفس در سد ایوشان خرم آباد / برداشت سالانه 200 تن ماهی قزل آلا در مرحله نخست

براساس امضاء تفاهم نامه دو جانبه بین سازمان شیلات ایران و استانداری لرستان تولید آبزیان در استان حدود 20 هزار تن افزایش می یابد و لرستان به عنوان پایلوت آبزی پروری در بین استان های غیر ساحلی انتخاب شده است.

پرورش ماهی به روش پرورش در قفس در سد ایوشان خرم آباد / برداشت سالانه 200 تن ماهی قزل آلا در مرحله نخست

با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران، استاندار لرستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و مسئولان محلی سد ایوشان خرم آباد زیر طرح پرورش ماهی در قفس قرار گرفت .

به گزارش ایانا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، حسن صالحی در مراسم آغاز به کار این طرح گفت: در مرحله نخست سالانه 200 تن ماهی قزل آلا از این سد برداشت می شود و در مراحل بعدی حجم پرورش و تولید ماهی سردابی در این سد تا 1500 تن افزایش می یابد .

وی همچنین از امضاء تفاهم نامه دو جانبه بین سازمان شیلات ایران و استانداری لرستان خبر داد و افزود: بر این اساس تولید آبزیان در استان حدود 20 هزار تن افزایش یافته و لرستان به عنوان پایلوت آبزی پروری در بین استان های غیر ساحلی انتخاب شده است.

وی در پایان گفت: در سال گذشته یک میلیون تن آبزیان در کشور تولید شده است که از این مقدار 400 هزارتن آبزی‌پروی و 600 هزار تن از صید دریا و اقیانوس به دست آمده است.


انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید