توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوبودنا در کشور

گروه صنایع غذایی کوبودنا با گذر عمر 8 ماهه خود در حوزه تولید نان، پیشرفت زیادی را به نمایش گذاشته، و واحد صنعتی خود را به یک برند سراسری کشوری مطرح کرده و بعنوان واحد برتر صنایع غذایی سال 1395 معرفی نموده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، استاندارد ها و ایزوهای جهانی کوبودنا از جمله ( iso 9001 - iso 14001 - iso 18001 - iso 22000 - گواهینامه حلال ) اشاره کرد، کیفیت این برند را به اثبات رساند و در میان رقبای کشوری خود، به یک برند محبوب و قدرتمند تبدیل کرده است. لازم به ذکر است که این استاندارد ها و گواهی های بین المللی توانسته است در حال حاضر صادرات آرد و نان را به خارج از کشور ایجاد کند.
مجموعه کارخانجات دانش بنیان کوبودنا، توانسته گام های موثری را در زمینه تولید نان های سلامت بردارد، که می توان از جمله به نان دارو ها، نان های دیابتیک ، نان های رژیمی و نان های بلوط و .... اشاره کرد. یکی از افتخارات کوبودنا در زمینه دانش بنیان، اولین تولید کننده نان حجیم بلوط در خاورمیانه است. کوبودنا با دارا بودن اولین واحد تحقیق و توسعه استانی، در حال حاضر تحقیقات علمی خود را در زمینه تولید محصولات سلامت برای بیمارای های خاص در پیش گرفته که نوید بخش ورود به زمینه پزشکی تغذیه ای است.
شعار تغذیه سالم جامعه سالم، کوبودنا و مجموعه علمی تخصصی اش را بر این داشته، تا تمامی تلاش های خود را منعطف به توسعه محصول سلامت کرده و فرهنگ استفاده از نان های سلامت را در جامعه توسعه دهد. چرا که در حال حاضر یکی از دغده های عامه ، تولید و مصرف نان های ناسالم و غیر بهداشتی است که زیان های زیادی را بر سلامت جسمی و روحی مصرف کنندگان بجا می گذارد. یکی از گام های بسیار مهم کوبودنا در عرصه فرهنگ استفاده از نان سلامت، تغذیه دانش آموزان مدارس است که در حال حاضر در چندین استان جنوبی محصولات کوبودنا بعنوان تغذیه سلامت در مدارس پخش می شود.
کوبودنا شعبه های نان سلامت را در استان های همجوار خود، افتتاح نموده و محصولات خود را بصورت مویرگی شروع به پخش در جنوب کشور می کند. با توجه به کیفیت محصولات و میزان رضایت مندی مصرف کنندگان ، افتتاح شعبات جدید فروشگاه نان سلامت کوبودنا را بزودی در استان های دیگر کشور شاهد خواهیم بود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 598145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =