۲۰ دی ۱۳۹۴، ۱۳:۵۴
کد خبر: 81914704
T T
۰ نفر
اعطاي تسهيلات 10 ميليارد ريالي براي خريد ماشين آلات كشاورزي در رودسر

رشت - ايرنا - مدير جهاد كشاورزي رودسر از اعطاي تسهيلات 10 ميليارد ريالي طي امسال به كشاورزان اين شهرستان براي خريد انواع ماشين آلات كشاورزي خبر داد.

احسان الله مشتاق روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا بيان كرد: از آغاز سالجاري تاكنون 96نفر براي خريد انواع ماشين آلات كشاورزي مكانيزه به بانك هاي عامل معرفي شدند.
وي افزود: از اين تعداد تاكنون 60نفر تسهيلاتي به ارزش 10ميليارد ريال دريافت كرده و بقيه نيز پس از تشكيل پرونده، تسهيلات لازم را دريافت خواهند كرد.
مدير جهاد كشاورزي رودسر در ادامه همچنين از معرفي 855نفر از خسارت ديدگان برف سال 92 به بانك هاي عامل براي دريافت تسهيلات خبر داد و گفت: خسارت ديدگان معرفي شده به بانك 60ميليارد ريال تسهيلات تخصيصي دريافت خواهند كرد.
در شهرستان رودسر 10 هزار و 700 هكتار اراضي شاليزاري با بيش از 13 هزار بهره بردار، پنج هزار و 300هكتار باغ مركبات و 12 هزار و 700هكتار باغ فندق با بيش از هشت هزار بهره بردار فعاليت دارند.
بر اساس گزارش ديگري از خبرنگار ايرنا در رودسر، شهردار اين شهر از گشايش و بهره برداري از 16 طرح توسعه عمران شهري طي دهه فجر خبر داد.
خداداد قنبرزاده روز يكشنبه و در جريان بازديد از روند اجراي ساخت پروژه پل سرچشمه اين شهر، ميزان سرمايه گذاري براي انجام اين طرح ها را كه عمدتا در زمينه زيرسازي و آسفالت خيابان ها، كوچه ها، معابر، فرش موزاييك، دو دهنه پل و پارك است، 15 ميليارد و 960 ميليون ريال و از محل منابع داخلي شهرداري اعلام كرد.
وي با اشاره به ضرورت اجرا و تحقق پروژه پل سرچشمه اين شهر كه از الزامات و از مطالبات جدي مردم منطقه بوده، از پيشرفت 60 درصدي اين طرح خبر داد و افزود: هم اكنون ساخت دو پايه پل و بتون ريزي انجام و طي دهه فجر قابليت افتتاح و بهره برداري را خواهد داشت.
شهردار رودسر با بيان اينكه اجراي اين پروژه با هدف تسريع و تسهيل در امر آمد و شد خودروها و كاهش بار ترافيكي و افزايش ضريب ايمني منطقه صورت مي گيرد، اضافه كرد: براي ساخت اين پل يك ميليارد و يكصد ميليون ريال اعتبار از محل منابع داخلي شهرداري و استاني سرمايه گذاري مي شود.
شهر رودسر واقع در شرق استان گيلان، حدود 50 هزار نفر جمعيت دارد.ك/3
3019/2007

سرخط اخبار استان‌ها