خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران:

بیش از 2 هزارکیلوگرم مواد غذایی فاسد در مازندران کشف و معدوم شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۴۶۲

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران، گفت: بیش از 2 هزارکیلوگرم مواد غذایی فاسد در مازندران کشف و معدوم شد.

به گزارش ایلنا، مهران حسنی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران با بیان اینکه طی 5روز اخیر،تعداد مسافران مقیم 2 میلیون و 241 هزار و 318 نفر شب اقامت در استان بوده است اظهار داشت: طی این مدت یکهزار هزار و 350 بازدید از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، بهداشتی، درمانی و حمل و نقل انجام شده است.

وی افزود: 60مورد تشویق تاسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی به کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر استان ابلاغ شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران ادامه داد: از 25 اسفندماه 95 تا روز گذشته 65 مورد تذکر و اخطار کتبی به تاسیسات گردشگری اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف عرضه مواد غذایی داده شد.

حسنی ، تعداد بازدید نظارت از کلیه صنوف را 580 مورد از ابتدای اجرای طرح خدمات سفر تاکنون اعلام کرد.

وی  تعداد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی را 3 هزار و 532 مورد اعلام کرد و  افزود: 2 هزار و 792 کیلوگرم مواد غذایی فاسد، کشف و معدوم شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران تصریح کرد: تعداد تصادفی پذیرش شده در مراکز درمانی و اورژانس مازندران 355 نفر بوده است.

حسنی، با بیان اینکه تعداد تصادفات پذیرش شده در مراکز درمانی و اورژانس، 86 نفر تا کنون گزارش شده است گفت: تعداد ماموریت های تصادفی و غیر تصادفی اورژانس 115، 355 مورد بوده است.

وی تعداد بازدید کنندگان از موزه‌های استان را یکهزار و 493 نفر برشمرد و افزود: تعداد بازدید کنندگان از اماکن تاریخی فرهنگی استان  در 6روز اخیر یکهزار و 24 نفر بوده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران  با بیان اینکه تعداد گشت‌های انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس، 6 هزار و 888 مورد بوده است گفت: تعداد گشت‌های کنترلی، نظارتی استان و شهرستان‌ها 190 مورد گزارش شده است.

حسنی تعداد عملیات انجام شده هلال احمر را 88 مورد اشاره کرد و افزود: تعداد مراجعین سرپایی به پایگاه‌های هلال احمر 2هزار و 68 مورد و تعداد مصدومین امداد رسانی شده توسط هلال احمر را 311 مورد  از 25 اسفند تا اول فروردین 96بوده است.

وی اظهار کرد: تعداد بازدید از تمامی صنوف،3هزار و 134 مورد بوده است که به کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گزارش شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز