۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵
کد خبر: 81931646
T T
۰ نفر
رئیس اتاق بازرگانی ایران :علاقه مندان اتاق مشترك در آمریكا را راه اندازی كنند

كیش - ایرنا - رئیس اتاق بازرگانی ایران ،در مورد اتاق مشترك ایران و امریكا گفت: آنان كه علاقه مند به اتاق مشترك در امریكا هستند اتاق را راه اندازی كنند ما هم بر اساس قانون تا دو ماه این اتاق را راه اندازی می كنیم .

محسن جلال پور روز شنبه در مورد سرمایه گذاری در كشور به خبرنگار ایرنا افزود: در 8 ماه گذشته حدود 150 هیات بالغ بر 4000 نفر از 51 كشور دنیا كه 70 درصد از كشورهای اروپایی و 30 درصد از كشورهای اسیایی و افریقایی بودند به كشور آمدند .
وی گفت: هیات هایی نیز از ایران به دیگركشورها اعزام شدند و همه مقدمات فراهم شده و آماده كار مشترك هستیم و با اجرایی شدن برجام نیز این اتفاق هم خواهد افتاد .
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت : تصور می شود تا در ماه های آینده شاهد شكوفایی سرمایه گذاری در كشور باشیم .
محسن جلال پور در مورد اتاق بازرگانی ایران و امریكا با بیان اینكه اتاق ها ی بازرگانی موظف به توافق و تعامل با یكدیگر هستند افزود: آنان كه علاقه مند به اتاق مشترك در امریكا هستند اتاق را راه اندازی كنند ما هم بر اساس قانون تا دو ماه این اتاق را راه اندازی می كنیم .
وی گفت: فعالیت های اقتصادی به دلیل تحریم های اولیه و ثانویه بوجود امده كه تحریم های ثانویه در حال حل شدن و تحریم های كه از سال 1360 گذاشته شده عملا با امریكا خیلی از فعالیت ها محدود بود.
جلال پور افزود :از طرف اتاق ایران اعلام كردیم كه قانون این تكلیف را گذاشته تا هر كشوری اتاق مشترك با ایران را راه اندازی كند به غیر از رژیم صهیونیستی مشكلی وجود ندارد و تا دو ماه اتاق متقابل را راه اندازی خواهیم كرد.
1641 /1484
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد