مخالفت كمیسیون كشاورزی با انتزاع بخش بازرگانی از وزارت كشاورزی/ همكاری‌های قرنطینه‌ای مابین ایران و آذربایجان تصویب شد

تهران- ایرنا- سخنگوی كمیسیون كشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: كمیسیون كشاورزی با انتزاع بخش بازرگانی از وزارت كشاورزی مخالفت كرد، بنابراین كمیسیون كشاورزی با ابقای وضع موجود در این جلسه موافقت كرد.

به گزارش ایرنا، علی محمدشاعری درباره جلسه امروز- یكشنبه- كمیسیون كشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس افزود: با تصویب معاهده قرنطینه ای مابین جمهوری اسلامی ایران وآذربایجان موانع واردات و صادرات دراین راستا برطرف شد.
نماینده مردم نكا، گلوگاه و بهشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه دیگر دستور كار كمیسیون در این جلسه، بررسی پیشنهاد منفك شدن بخش بازرگانی از وزارت كشاورزی بود كه نمایندگان در كمیسیون درمجموع با این پیشنهاد مخالفت كردند، تصریح كرد: از زمانی كه بخش بازرگانی از وزارت بازرگانی جدا شده است، شاهد بهبود روند صادرات و كاهش واردات بوده ایم.
شاعری ادامه داد: یكی از دستور كارهای مهم امروز این كمیسیون، همكاری‌های قرنطینه ای مابین جمهوری اسلامی ایران و كشور آذربایجان بود كه با رای نمایندگان كمیسیون به تصویب رسید و این در حالی است كه با تصویب این معاهده دو طرفه، همكاری هایی از جنس واردات و صادرات مابین دو كشور همسایه تسهیل خواهد شد.
به گزارش خانه ملت، سخنگوی كمیسیون كشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس یادآور شد: كمیسیون كشاورزی مجلس با انتزاع بخش بازرگانی از وزارت كشاورزی مخالفت كرد بنابراین كمیسیون كشاورزی با ابقای وضع موجود در این جلسه موافقت كرد.
سیام**3061**3404**تنظیم كننده: میترا بلندقامتی**انتشاردهنده: محسن اسماعیلی
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست