خبرگزاری کار ایران

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خبر داد:

وام ۶ تا ۸ میلیونی برای دانشجویان مناطق محروم/ سبد حمایتی مواد غذایی برای دانشجویان باردار

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۰۰۵

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به مبلغ وام تحصیلی اشاره کرد و افزود: مبلغ این وام برای دانشجویان مجرد و متاهل برای هر نیمسال تحصیلی به ترتیب مبلغ 6 و 8 میلیون ریال می‌باشد.

به گزارش ایلنا، ذوالفقار یزدان مهر اظهار داشت:  در راستای بهره گیری از ظرفیت نهادهای عمومی غیردولتی تفاهم نامه‌ای میان وزارت علوم و بنیاد مستضعفان  منعقد شده است.

وی با اشاره به مفاد این تفاهم نامه گفت: بر اساس این تفاهم نامه به دانشجویان مناطق محروم وام دانشجویی پرداخت می‌شود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم به مبلغ وام تحصیلی اشاره کرد و افزود: مبلغ این وام  برای دانشجویان مجرد  و متاهل برای هر نیمسال تحصیلی به ترتیب مبلغ 6 و 8 میلیون ریال می‌باشد.

مهندس یزدان مهر خاطر نشان کرد: تقاضای وام دانشجویان پس از بررسی در ادارات رفاه دانشگاه‌های دولتی، جهت پرداخت به بنیاد علوی ارسال می‌گردد.

وی به شرایط بازپرداخت این وام اشاره کرد و افزود: بازپرداخت وام بنیاد علوی 2 سال بعد از فراغت از تحصیل به صورت اقساط می‌باشد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم  اظهار داشت: به منظور تحکیم بنیاد خانواده‌ها و همچنین کمک به تغذیه مادران باردار یا شیرده با حمایت و همکاری بنیاد علوی سبد کالایی برای دانشجویان باردار مناطق محروم در نظر گرفته شد.

یزدان مهر  همچنین درباره توزیع این سبد کالا افزود: این سبدکالا هر دو ماه یک بار بین دانشجویان واجد شرایط توزیع می‌شود.

وی به شرایط متقاضیان اشاره کرد و افزود: سرپرست خانواده یا همسر باید دانشجو باشد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: حداقل سه ماه از دوران بارداری گذشته باشد و در صورت تولد نوزاد، سن نوزاد کمتر از 6 ماه باشد.

مهندس یزدان مهر با اشاره به اینکه ارزش این سبد غذایی کالا تا مبلغ 3 میلیون تومان است، گفت: این سبد غذایی به خاطر حمایت از دانشجویان شامل مواد پروتئینی، برنج، گوشت و انواع حبوبات و البته انواع بسته‌های غذایی که در راستای تقویت وحمایت غذایی از دانشجویان است، صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز