بازدید 3435
۱

قیمت مرغ پر کشید/نرخ در آستانه ۸۰۰۰ تومان

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش قیمت مرغ به ۷۹۵۰ تومان در مراکز خرده فروشی خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 23 February 2017
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش قیمت مرغ به ۷۹۵۰ تومان در مراکز خرده فروشی خبر داد.

مهدی یوسف‌خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده را ۵۲۵۰ تومان اعلام کرد و اظهار داشت: در حال حاضر، نرخ هر کیلوگرم مرغ آماده طبخ درعمده فروشی درب کشتارگاه (به‌صورت نقدی) ۷۱۵۰ تومان و توزیع درب واحدهای صنفی (به صورت نقدی) ۷۳۰۰ تومان است.

وی، قیمت هر کیلوگرم مرغ آماده به طبخ را در مراکز خرده فروشی(فروش درب واحدهای صنفی) ۷۹۵۰ تومان اعلام کرد.

 رئیس اتحادیه پرنده و ماهی اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم ران مرغ ۶۵۰۰ تومان، سینه بدون کتف ۱۴۰۰۰ تومان و سینه با کتف هم  ۱۳۰۰۰ تومان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دو سال هست که صنعت بزرگ مرغ با کلی شاغلین در این بخش در حال ورشکستگی کامل به سر می بره، قیمت جوجه تولیدی و نهاده ها مانند ذرت و سویا به نسبت 2 سال پیش بیش از 2 برابر یعنی 100 درصد افزایش قیمت داشتند و این در حالیست که قیمت نهایی مرغ کوچکترین تغغیری در این دو سال نداشته. دولت هم کوچکترین حمایتی از این قشر زحمتکش نمی کنه ولی به محض اینکه قیمت مرغ به قیمت واقعی خودش نزدیک میشه، بدون کوچکترین حمایتی از تولید کننده ، سریعا در جهت حقظ منافع مرغدارهای ترکیه و برزیل، مرغ وارد می کنن. در حالی که باید به جای اینکار سعی بشه هزینه تموم شده مرغ کاهش پیدا بکنه. تمام سود این صنعت به جیب دلالها و واسطه های فروش مرغ میره و این وسط نه نفعی به پرورش دهنده می رسه و نه به مصرف کننده...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل