قیمت مرغ زنده 4 هزار تومان شد

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: طی جلسات برگزار شده قرار است که از هفته آینده عرضه مرغ زنده در مراکز عمده و خرده‌فروشی به مرز 4 هزار تومان برسد.

قیمت مرغ زنده 4 هزار تومان شدعظیم حجت مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تأثیر خرید شرکت پشتیبانی بر تعادل قیمت مرغ در بازار اظهار داشت: خرید مرغ توسط شرکت پشتیبانی از مرغداران باید در زمان خاص دیگر به بازار عرضه شود و بدیهی است که تأثیرگذاری طولانی‌مدتی در تعادل قیمت‌ها در بازار نخواهد داشت و از طرفی خرید مرغ توسط شرکت پشتیبانی طی دو هفته اخیر بی‌تأثیر نبوده اما آن تأثیر مثبتی که انتظار داشیم محقق نشده است.

وی با اشاره به ارائه پیشنهادات مبنی بر خرید به شرکت پشتیبانی گفت: پیشنهاداتی توسط اتحادیه سراسری کشور مبنی بر خرید شرکت پشتیبانی با محوریت و مشاوره اتحادیه سراسری در قالب یک طرح ارائه شده که در صورت اجرایی شدن این طرح میزان خرید شرکت پشتیبانی کم خواهد شد و از سویی این امر موجب شده که تعادل قیمت در بازار حفظ شود.

حجت در ادامه گفت: شرکت پشتیبانی بر اساس قوانین دولتی بایستی بابت خرید کالا از فروشنده ضمانت‌نامه دریافت کند که این موضوع علاوه بر ایجاد هزینه برای مرغدار تعهداتی برای تولیدکننده در بردارد که عملا اجرای کار را با مشکل مواجه می‌کند و حال طی مذاکراتی که با شرکت پشتیبانی صورت گرفته قرار شده که ضمانت‌نامه بانکی به سایر ضمانت‌ها اعم از چک و سفته تبدیل شود.

مدیرعامل اتحادیه مرغدران گوشتی تصریح کرد: در واقع جلساتی برای نرخ‌گذاری مرغ زنده که مورد تأیید بخش‌های دولتی است برگزار شده و از سویی در پیرو جلسات قبلی قرار است که از هفته آینده عرضه مرغ زنده در مراکز عمده و خرده‌فروشی به مرز 4 هزار تومان برسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار