• پنجشنبه / ۸ تیر ۱۳۹۶ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 96040803368
  • خبرنگار : 71214

بسته اخبار اقتصادی ایسنا در روز پنجشنبه

بسته اخبار اقتصادی ایسنا در روز پنجشنبه

"توافق ناکام برای پلاسکو"، "درخواست افزایش ۲۰ درصدی قیمت روغن نباتی به سازمان حمایت"، " سه پیشنهاد بخش خصوصی صنعت کشتیرانی به نعمت‌زاده"، "سه میلیون مسافر شمال در راه سفر ریلی؟"، "بهره‌وری اقتصادی شاه‌کلید بحران آب"، "تحریم‌های انرژی اتحادیه اروپا علیه روسیه تمدید شد" و...از عناوین مهمترین اخبار اقتصادی امروز ایسنا بود.

به گزارش ایسنا، برخی از اخبار اقتصادی امروز - پنجشنبه- در ادامه آمده است که با کلیک روی هر تیتر، متن کامل آن در دسترس خواهد بود.

توافق ناکام برای پلاسکو

با اینکه حذف نیمی از سود پرداختی بابت تسهیلات اختصاص یافته به کسبه پلاسکو از امتیازات ویژه‌ای عنوان شد که برای آنها در نظر گرفته‌اند، اما ظاهرا فقط در حد یک پیشنهاد و توافق نانوشته‌ای بود که قرار نیست عملی شود. موضوعی که موجب دلسردی کسبه نیز شده است.

درخواست افزایش ۲۰ درصدی قیمت به سازمان حمایت

دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی از درخواست افزایش قیمت به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خبر داد و گفت: با توجه به هزینه‌های متحمل شده و تعرفه‌های سنگین پیش‌بینی شده که سبب زیاندهی صنایع مختلف شده است، به نظر می‌رسد افزایش ۲۰ درصدی قیمت روغن‌ نباتی می‌تواند صنعت روغن نباتی را از حاشیه زیان بیرون بکشد.

جدیدترین قیمت‌ها از بازار سکه و ارز

در بازار امروز - پنجشنبه - سکه تمام طرح جدید با افزایش ۲۰۰۰ تومانی در مقایسه با روز قبل یک میلیون و ۲۱۵ هزار تومان عرضه می‌شود و دلار آمریکا همچنان در کانال ۳۷۰۰ تومان در نوسان است.

سه پیشنهاد بخش خصوصی صنعت کشتیرانی به نعمت‌زاده

بخش خصوصی فعال در صنعت کشتیرانی سه پیشنهاد را برای ترغیب کشتیرانی‌های بخش خصوصی به وزیر صنعت، معدن و تجارت ارائه کرد.

سه میلیون مسافر شمال در راه سفر ریلی؟

هر چند با فرهنگ سازی صورت گرفته سفرهای عید فطر امسال طوری مدیریت شد که فاجعه های ترافیکی سال‌های گذشته تکرار نشود، اما همچنان به نظر می رسد آنچه در جاده‌های شمالی کشور ظرفیت وجود دارد با تقاضا برای سفر به این استان‌ها فاصله‌ای طولانی دارد. ‌

بهره‌وری اقتصادی شاه‌کلید بحران آب

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: با توجه به وضعیت کشاورزی در کشور به دنبال تغییر بهره‌وری فیزیکی آب به بهره‌وری اقتصادی هستیم تا از این طریق بتوان در بخش کشاورزی از هر مترمکعب آب بیشترین ارزش افزوده را برداشت کرد.

تحریم‌های انرژی اتحادیه اروپا علیه روسیه تمدید شد

شورای اتحادیه اروپا اعلام کرد اتحادیه اروپا تحریم‌های انرژی، مالی و سایر تحریم‌های اقتصادی علیه روسیه را به دلیل نقشی که در منازعه کریمه ایفا کرده است، تا ۳۱ ژانویه سال ۲۰۱۸ تمدید کرد.

افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی سهام همراه اول

مجمع عمومی فوق العاده این شرکت، صبح روز پنجشنبه ۸ تیرماه با حضور بیش از ۹۳ درصد سهامداران، با دستور جلسه تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه در برج همراه برگزار شد که سهامدارن با افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی سهام همراه اول موافقت کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha