۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85348089
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: شوش صاحب بازار شب می‌شود

۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبر: 85348089
فرماندار: شوش صاحب بازار شب می‌شود

دزفول – ایرنا - فرماندار شوش گفت: بازار شب به منظور ساماندهی بازار و همچنین کنترل قیمت کالاها و مواد غذایی در این شهرستان برای نخستین بار ایجاد می‌شود.

به گزارش ایرنا، محسن حویزه روز سه شنبه در نشست هماهنگی ایجاد بازارشب در سالن نشست‌های فرمانداری شوش، ساماندهی بازار این شهر را یکی از مطالبه‌های مهم مردم این شهرستان دانست و اظهارکرد: ایجاد بازار شب چهره و منظر شهری شوش را از وضعیت نامناسب فعلی خارج می‌کند.

وی با بیان اینکه ساماندهی دست فروشان از جمله اهداف ایجاد بازارچه شب است، افزود: استقرار دستفروشان در غرفه‌های بازارچه علاوه بر جلوگیری از سد معبر در سطح معابر و پیاده روها و ساماندهی وضعیت نابسامان کنونی موجب کمک به معیشت این افراد نیز می‌شود.

فرماندار شوش گفت: ساماندهی دستفروشان، کمک به ایجاد اشتغال برای سرپرستان خانواده زیرپوشش نهادهای حمایتی و عرضه صنایع دستی از جمله اهداف ایجاد بازار شب در این شهرستان است.

وی افزود: شهرداری شوش مکلف است تا با همکاری اصناف و دستگاه‌های متولی مکان لازم برای برپایی بازارچه شب در شوش را طی روزهای آینده نهایی کند.

حویزه تاکید کرد: برپایی بازارچه روز و شب در شوش راهکاری مناسب برای کنترل قیمت‌ها و همچنین کاهش بار ترافیکی در هسته این شهر است که باید به عنوان اولویت در دستور کار دستگاه‌های شهرستان قرار گیرد.

فرماندار شوش حمایت از اصناف را مورد تاکید قرار داد و گفت: نبود میدان میوه و تره بار در شوش موجب شده تا محصولات کشاورزان این شهرستان در میدان‌های تره بار سایر شهرها به فروش برسند و از آنجا وارد بازار شوش شوند که جانمایی زمین برای احداث میدان میوه و تره بار این شهرستان ضروری است.

به گزارش ایرنا، تعیین ساعات کار بازار در تابستان و زمستان، تعیین نرخ نامه اصناف مختلف، ایجاد بازارهای تخصصی از جمله بازار تخصصی کشاورزی، افزایش نظارت بر بازار پس از تعیین نرخ نامه اصناف، حمایت از کالاهای تولید داخل و تعیین زمین برای احداث میدان میوه و تره بار شوش از جمله مصوبه‌های این نشست بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha