۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۹:۲۳
کد خبر: 82686397
T T
۰ نفر
راه هاي توسعه همكاري هاي كشاورزي ايران و فرانسه بررسي شد

تهران - ايرنا - وزير جهاد كشاورزي ايران كه به پاريس سفر كرده است، در ديدارهمتاي فرانسوي خود راه هاي افزايش همكاري دو كشور در زمينه كشاورزي و دامپروري را بررسي كرد.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني وزارت جهادكشاورزي، «محمود حجتي» در ديدار «استفان تراور» در زمينه تبادل فناوري هاي جديد در حوزه كشاورزي و انجام تحقيقات به ويژه در بخش هاي گياهان دارويي و اصلاح بذر و نباتات گفت و گو كرد.
سرمايه گذاري فرانسه در بخش هاي مختلف كشاورزي و دامپروري ايران به ويژه آبزي پروري و صنايع تبديلي و لبني از ديگر محورهاي گفت و گوي وزيران كشاورزي ايران و فرانسه بود.
حجتي كه در راس هياتي از مسئولان و دست اندركاران بخش كشاورزي ايران به فرانسه سفر كرده، قصد دارد در نمايشگاه بين المللي دام كه ايران ميهمان ويژه امسال اين نمايشگاه است، شركت كند.
در حاشيه اين سفر قرار است چند توافقنامه همكاري در حوزه هاي كشاورزي و دامپروري با فرانسه به امضا برسد.
به گزارش ايرنا، نمايشگاه بين‌المللي دام فرانسه كه از بزرگترين رويدادهاي صنعت دامپروري در جهان به شمار مي رود، از چهارم تا ششم اكتبر (12 تا 14 مهر) در شهر كلر مون فران فرانسه برپاست و بالغ بر 1400 شركت فعال در حوزه دام از كشورهاي مختلف جهان در اين نمايشگاه حضور دارند.
براي آگاهي از آخرين اخبار اقتصادي ايران و جهان با كانال اقتصادي ايرنا در تلگرام همراه شويد:
IRNAeco@
اقتصام**2025*1823 تنظيم: ليلا جودي*انتشار: طاهره نبي اللهي
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد