خبرگزاری کار ایران

انواع شیرآلات لوکس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۴۳۲

زیبایی بصری شیرآلات، شاخص ترین موضوع در اجرای مُدرنیته به هنگام طراحی دکوراسیون می باشد. این مسئله به قدری حائز اهمیت است که طراحان برتر دکوراسیون، فوکوس اصلی خود را برای انتخاب به روزترین مدل ها از میان برندهای معروف قرار می دهند.

انواع شیرآلات لوکس موجود در بازار براساس چند المان درجه بندی می شوند. نام برند سازنده، نوع متریال و کیفیت آبکاری از مهم ترین پارامترهای افزایش یا کاهش قیمت شیرآلات بهداشتی است.

فروش انواع شیرآلات لوکس ایتالیایی

نتیجه همکاری مداوم شرکت « ژیمان » با شرکت « دنیل میلان ایتالیا » به عنوان سازنده خلاق و مبتکر انواع شیرآلات لوکس بهداشتی ساختمانی، معرفی این محصولات در کشور می باشد. این مجموعه وارد کننده جدیدترین مدل های شیر آشپزخانه، شیر حمام و شیر روشویی با بهترین درجه کیفی می باشد.

معرفی انواع شیرآلات لوکس وارداتی

هدف از تحقق مدرنیته در ارائه لوازم بهداشتی ساختمانی لوکس، عرضه شیک ترین و خاص ترین مدل های شیرآلات می باشد. این محصولات لوکس وارداتی در کالکشن های مختلفی عرضه می گردند:

1- شیرآلات لوکس آشپزخانه

شیرآلات جدید آشپزخانه شامل مجموعه ای از میکسرها می باشد که نحوه طراحی و ساخت آن ها به جزایر بزرگ آشپزخانه و سینک های شبه جزیره ای اختصاص داده شده است. ارتفاع و فضای زیر دهانه میکسر به شما این امکان را می دهد که از فضای کار بزرگ تری استفاده کنید. دوش های دستی قابل هدایت و کششی نیز به شما کمک می کنند حتی به گوشه های بزرگ ترین و عمیق ترین سینک برسید.

انواع شیرآلات لوکس

میکسرهای آشپزخانه پیشرفته با فناوریTOUCH-ME  ، امکان فعال کردن و قطع جریان آب را با یک لمس ساده میکسر بدون نیاز به دخالت در اهرم همزن فراهم می آورند. فناوری Touch-me از نظر کاربردی بودن، بهداشت، صرفه جویی در مصرف آب و سرعت در تمامی عملیات آشپزخانه به یک مزیت بزرگ برای کاربر تبدیل می شود. انواع شیرآلات لوکس هوشمند با فناوری TOUCH-ME از نصب ساده ای برخوردارند و به سادگی قابل استفاده می باشند.

این فن آوری که توسط باتری هایی با نصب (صرفه جویی در فضا) در زیر سینک تامین می شود، نیازی به سیم کشی برق یا تعمیر و نگهداری خاصی ندارد و علاوه بر تضمین صرفه جویی در مصرف آب و انرژی، تمامی عملیات آشپزخانه را سریع و سرگرم کننده می کند. اهرم اختلاط توسط کنترل هوشمند ایزوله می شود تا امکان استفاده کلاسیک را نیز فراهم آورد.

2- شیرآلات روکار سرویس بهداشتی و حمام

مجموعه شیرآلات طلایی ایتالیایی بیانگر ظرافت سبک مدرن و پیچیدگی سبک کلاسیک است که با جزئیات فنی در هم آمیخته شده است. این کالکشن را می توان برای خلاقانه ترین پروژه های طراحی اختصاص داد. خطوط تمیز و مینیمال میکسرها با اهرم های منبت کاری شده ادغام گردیده تا به هر نوع فضای داخلی سبک و اصالت ببخشد.

همانگونه که در تصویر ذیل مشاهده می نمایید، پرداخت به جزئیات و ظریف کاری، زیبایی محصول را دو چندان نموده است. ثبات رنگ و دوام بالا، از مهم ترین ویژگی های آن می باشد.

انواع شیرآلات لوکس

اگر خواهان یک دکوراسیون متمایز هستید، خرید انواع شیرآلات لوکس طلایی جدید وارداتی ژیمان می تواند بهترین انتخاب باشد. به دلیل نوع آبکاری منحصر به فرد با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مجهز ، رنگ این محصولات کاملاً ثابت است و نگرانی از بابت تغییر رنگ وجود ندارد.

3- شیرآلات توکار مدرن

شیرآلات توکار، یکی از مدل های شیرآلات خارجی جدید است که اجزا و اتصالات آن درون دیوار پنهان گردیده و فقط قسمت خروجی آب ، بر روی دیوار نصب می شود.

مزایای شیر توکار

از آنجایی که عمده قسمت های آن درون دیوار است، رسوب چندانی نمی‌گیرند و به خاطر نوع طراحی آن به راحتی نیز تمیز می‌شوند. همچنین به دلیل نصب در داخل دیوار محافظت بهتری از اجزای آن اتفاق می‌افتد و در برابر انواع صدمات و پوسیدگی‌ها مقاوم تر بوده و طول عمر بیشتری خواهند داشت.

انواع شیرآلات لوکس توکار با بهره مندی از کارتریج سرامیکی مرغوب و باکیفیت، در برابر دما و فشار بالا مقاوم است و با طراحی منحصر به فرد یک گزینه زیبا و چشمگیر برای آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام لاکچری خانه شما می باشد.

شناخت بیشتر شرکت فعال سازنده انواع شیرآلات لوکس و مدرن

کمپانی دنیل روبینتری، نامی بزرگ در صنعت تولید و آبکاری شیرآلات بهداشتی در سطح بین المللی می باشد. دنیل روبینتری نام موسس و سازنده خلاق ایتالیایی است که کارخانه خود را در میلان احداث نمود. این شرکت با تولید محصولات متنوع و پرکاربرد نظیر شیر روشویی پایه بلند و پایه کوتاه، شیر آفتابه، شیر ظرفشویی شلنگ دار ، دوش حمام و … توانسته است رتبه بالایی را در میان تولیدکنندگان حال حاضر دنیا کسب نماید.

این برند محبوب اطلاعات خود را دائماً به روز می نماید و از تکنیک های جدید بهره می برد. استفاده از روش های نوین آبکاری یکی از دلایل مهم مرغوبیت شیرآلات می باشد. شرکت دنیل با استفاده از متریال درجه یک، دستگاه‌های به روز و دانش فنی بالای متخصصان خود توانسته، آوازه محصولات باکیفیت خود را به گوش جهانیان برساند.

ویژگی های این برند پرآوازه و مطرح در سطح جهان عبارتست از:

1- آبکاری فوق مدرن انواع شیرآلات لوکس با دستگاه‌های رباتیک و تمام اتوماتیک

2- استفاده از متریال درجه یک مرغوب با فرمولاسیون جدید

3- طراحی برتر و منحصر به فرد توسط مطرح ترین طراحان بین المللی

4- استفاده از تکنیک های ثبت شده تزئینی خاص

عرضه لوازم بهداشتی ساختمانی خارجی به روز

ارائه جدیدترین متُدهای طراحی داخلی دکوراسیون بدون در اختیار داشتن لوازم بهداشتی ساختمانی به روز، کارایی نخواهند داشت. کارشناسان خبره و با تجربه شرکت « ژیمان » برای خلق ایده های نو شما، محصولات فوق لوکس را عرضه می نمایند. برای مشاهده انواع شیرآلات لوکس و سایر تجهیزات بهداشتی به سایت یا شوروم « ژیمان » مراجعه فرمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز