۱۰ دی ۱۳۹۴، ۱۴:۲۸

دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی در بابل راه اندازی شد

دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی در بابل راه اندازی شد

بابل - دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی در شهرستان بابل شروع به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اتاق بازرگانی مازندران ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح این دفتر  اظهار داشت: اعتمادسازی از جمله رمزهای موفقیت اتاق‌های بازرگانی است زیرا روش های درست اعتماد سازی برای جذب سرمایه از جمله کارهای اساسی است که باید اتاق‌های بازرگانی انجام دهند.

عبداله مهاجر ادامه داد: اتاق‌های بازرگانی به عنوان ارگان مستقل به فعالیت می‌پردازد ودولت باید در این زمینه به جای دخالت نظارت کند.  

سپس فرماندار بابل نیز در این جلسه گفت: در شهرستان بابل با پیشینه تجارت بالا که حتی نامش هم زمانی بارفروش بود، آغاز به کار اتاق بازرگانی بسیار ضروری بود و تا به حال جای این ارگان خالی بوده است.

محمدتقی عباسپور افزود: این اتاق مهم‌ترین پارلمان بخش خصوص در اقتصاد است که می‌تواند در رونق همه‌جانبه اقتصاد نقش تأثیرگذاری داشته باشد.

وی ادامه داد: شهرستان بابل نیازمند یک جهش است و با توجه به حجم بالای نقدینگی اتاق بازرگانی می‌تواند در ساماندهی و هدفمند کردن اقدامات اقتصادی و تجاری تأثیرگذار باشد.

کد خبر 3013779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha