۱۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۵۲

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان:

طرح کنترل بازار «ضیافت» از ۱۶ خرداد در آذربایجان شرقی اجرا می شود

طرح کنترل بازار «ضیافت» از ۱۶ خرداد در آذربایجان شرقی اجرا می شود

تبریز - معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از آغاز طرح ضیافت برای کنترل بازار ماه رمضان از ۱۶ خرداد در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر فتحی ظهر پنجشنبه در جلسه تنظیم بازار محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه طرح کنترل بازار با عنوان طرح ضیافت از ۱۶ خردادماه در استان آغاز می شود، گفت: برای اجرای این طرح ۱۳ فروشگاه‌ عرضه مستقیم مرغ در کنار فروشگاه های تعاونی روستائی در سطح شهر دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل معاون رئیس جمهور، تنظیم بازار در اختیار خود استان‌ها قرار گرفته است، افزود: هیچ نگرانی برای تأمین مایحتاج ماه رمضان در آذربایجان شرقی وجود ندارد و قیمت‌های بازار به صورت مرتب رصد می‌شود و قیمت اقلام کنترل خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: در تعیین قیمت هم منافع تولید کننده و هم مصرف کننده کالاهای اساسی مورد توجه قرار می گیرد و به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و در راستای اجرای طرح ضیافت و همچنین به منظور حمایت از مصرف کنندگان گوشت مرغ گرم به قیمت ۶۵ هزار ریال در فروشگاه ها توزیع می شود.

فتحی در پایان گفت: با توافق به عمل آمده با اتحادیه مرغداران گوشتی تبریز، توزیع مرغ از ۱۶ خرداد سال جاری در ۱۳ فروشگاه عرضه مرغ و همچنین فروشگاه تعاونی روستائی استان واقع در  خیابان بهار صورت می گیرد و  مرغ منجمد نیز با قیمت ۵۱ هزار ریال و گوشت منجمد با قیمت ۲۱۰ هزار ریال به عنوان قیمت مصرف کننده عرضه خواهد شد.

کد خبر 3675388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha