توزیع بیش از 7 میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی محمودآباد

مدیر جهادکشاورزی محمودآباد از توزیع بیش از 7 میلیون لیتر سوخت شامل 4 میلیون لیتر سوخت نفت گاز و 3 میلیون لیتر سوخت نفت سفید در بین کشاورزان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازممودابادٰاحمد صادقی روز پنج شنبه در مصاحبه اختصاصی به خبرنگار ما گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 4 میلیون لیتر نفت گاز و 3 میلیون لیتر نفت سفید بین بهره برداران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شد.
وی با بیان اینکه این مقدار سوخت در بخش های مختلف کشاورزی، ماشین آلات کشاورزی، مرغداری ها و چاه های کشاورزی توزیع شده ، افزود: بیشتر مقدار سوخت توزیع و مصرف شده مربوط به چاه های کشاورزی به میزان چهار میلیون و هشصدو هشتادوسه هزار لیتر و بخش ماشین آلات یک میلیون و نهصد وچهل و هشت هزار لیتر و در بخش مرغداریها پانصدو 9 هزارلیتر بوده است.
مدیر جهادکشاورزی محمودآباد همچنین از احداث کانال آب زراعی در روستای زنگی کلای هرازپی به طول 675 متر و با اعتباری بالغ بر 500 ملیون ریال خبر داد و گفت : این شهرستان باتوجه به قرار گرفتن در پایین دست روز هراز همه ساله در ایام فصل کشت با کمبود آب و خشکسالی مواجه می باشد که احداث این کانال های بتنی برای انتقال آب و افزایش راندمان مصرف امری ضروری می باشد.
صادقی خاطرنشان کرد: این کانال برای آبیاری اراضی شالیزاری بوده و در سال گذشته عملیات تجهیزویکپارچه سازی آن انجام شد.
مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد احداث کانال و شن ریزی جاده بین مزارع و تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری را از اولویت های مهم کاری این مدیریت دانست.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 629222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =