مرغ گران شد

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: قیمت مرغ در دو، سه روز آینده ممکن است به سبب تعطیلی کشتارگاه‌ها با افزایش 200 تومانی قیمت در هر کیلو مواجه شود.

مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت قیمت مرغ اظهار داشت: در حال حاضر قیمت مرغ نسبت به روزهای 28 و 29 اسفند ماه تفاوت زیادی نداشته بلکه به سبب تعطیلی کشتارگاه‌ها با افزایش 100 تومانی قیمت مواجه بوده به طوری که اکنون به مرز 6 هزار و 700 تومان رسیده است.

وی با اشاره به قیمت مرغ در روزهای آتی گفت: قیمت مرغ در دو، سه روز آینده ممکن است به سبب تعطیلی کشتارگاه‌ها با افزایش 200 تومانی قیمت در هر کیلو مواجه شود اما بعد از پنجم فروردین ماه قیمت‌ها به مرز 6 هزار و 200 الی 6 هزار و 300 تومان کاهش پیدا خواهد کرد.

یوسف‌خانی در ادامه یادآور شد: در حال حاضر قیمت هر کیلو مرغ آماده به طبخ 6 هزار و 700 تومان و مرغ زنده 4 هزار و 100 تومان است که جوابگوی هزینه‌های تولید نیست و گفتنی است که تولیدکنندگان به سبب مازاد تولید و عدم همخوانی عرضه و تقاضا در بازار از اردیبهشت ماه سال 94 سود چندانی عایدشان نشده است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی تصریح کرد: قیمت مصوب هر کیلو مرغ برای مصرف‌کننده 7 هزار تومان و مرغ زنده 4 هزار و 300 تومان مناسب است چرا که در این صورت سود ناچیزی عاید تولیدکنندگان خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار