۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۴:۰۵
کد خبر: 83049383
T T
۰ نفر
كمبود كالاهای اساسی در بازار جو روانی است

خرم آباد - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: به نظر می رسد یك جو روانی مبنی بر كمبود كالاهای اساسی در جامعه ایجاد شده كه اینگونه نیست و تامین اقلام مورد نیاز مردم در سطح ملی و استان مشكلی ندارد.

به گزارش ایرنا، گودرز امیری روز یكشنبه در بازدید از چند فروشگاه زنجیره ای خرم آباد به همراه استاندار لرستان افزود: در حال حاضر سیستم حمل و نقل استان نیز مشكلی ندارد و چنانچه فروشگاههای زنجیره مشكل جابجایی اقلام دارند آمادگی تامین این زیرساخت برای آنان وجود دارد.
وی ادامه داد: سخنانی مبنی بر كمبود برخی اقلام از جمله برنج، روغن، دستمال كاغذی و پوشك بچه در بازار مطرح است اما این اقلام و سایر كالاهای اساسی به اندازه كافی در انبار فروشگاه های زنجیره ای موجود می باشد.
وی تصریح كرد: چنانچه تامین برخی اقلام توسط خرده فروشی ها وجود ندارد مردم می توانند با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای كالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب خریداری كنند.
امیری اضافه كرد: از ابتدای تیرماه تاكنون بیش از سه هزارو 800 مورد بازرسی از بازار استان انجام و در این راستا سه هزار پرونده به ارزش تخلفاتی 290 میلیارد ریال تشكیل شده است.
وی با باین اینكه امروز نیز سه انبار احتكار كالا از جمله رب گوجه فرنگی در استان كشف شده بیان كرد: كالاهای شناسایی شده با دستور مراجع زیربط همان روز در سطح بازار توزیع می شوند.
7269/6060

سرخط اخبار استان‌ها