۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۴۶
کد خبر: 82188051
T T
۰ نفر

74 پروژه هفته دولت دراسفراین افتتاح می شود

۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۴۶
کد خبر: 82188051
74 پروژه هفته دولت دراسفراین افتتاح می شود

اسفراین - ایرنا - سرپرست فرماندار ی اسفراین گفت: 74پروژه عمرانی ، خدماتی ، تولیدی، كشاورزی و صنعتی هفته دولت در شهرستان اسفراین افتتاح می شود .

به گزارش ایرنا علی اصغر یحیی آبادی روز یكشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت شهرستان اسفراین اظهار كرد: برای افتتاح این پروژه ها 410میلیارد ریال با وجود همه كمبود اعتبارها و تنگناهای مالی دولت هزینه شده است .
وی از افتتاح همزمان این پروژه های هفته دولت در چهارم شهریور ماه سال جاری در شهرستان اسفراین خبرداد و افزود : از 74پروژه افتتاحی در هفته دولت ، 18پروژه مهم شهرستان با اعتبار 270میلیارد ریال با حضور مسئولان استانی در مراسم محوری دراین چهارم شهریور افتتاح می شود .
یحیی آبادی با بیان اینكه 10 كمیته برای برنامه ریزی برنامه های هفته دولت در شهرستان تشكیل شده است گفت: دیدار با امام جمعه ، ادای احترام به مقام شهدا ، برگزاری یادواره شهید رجایی و باهنر ، افتتاح همزمان پروژه های هفته دولت با حضور مسئولان استانی ، تجلیل از كارمندان نمونه از جمله برنامه پیش بینی شده برای گرامیداشت هفته دولت در شهرستان اسفراین است .
وی با اشاره به اقدامات خوب دولت در شهرستان و استان گفت: هفته دولت فرصت خوبی است كه خدمات دولت به خوبی به مردم اطلاع رسانی شود .
شهرستان 127 هزار نفری اسفراین در 60كیلومتری جنوب شرقی بجنورد مركز خراسان شمالی قرار دارد .
/7189/1744

سرخط اخبار استان‌ها