۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85422594
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظارت میدانی فرماندار قرچک بر بازار مصرف

۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵
کد خبر: 85422594
نظارت میدانی فرماندار قرچک بر بازار مصرف

قرچک - ایرنا - فرماندار شهرستان قرچک با حضور در بازار مصرف از روند فعالیت واحدهای صنفی بازدید و بر لزوم تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در فاصله یک روز مانده به آغاز سال جدید، فرماندار شهرستان قرچک با حضور در مناطق مختلف این شهرستان، از فعالیت واحدهای صنفی بازدید کرد و بر لزوم تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و برخورد با متخلفان احتمالی که در ایام افزایش تقاضای مردم برای کالاهای مختلف، اقدام به سوء استفاده می‌کنند، تأکید کرد.

حسین فخاری در جریان این بازدید اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار شهرستان از مدت ها قبل فعالیت خود را آغاز کرده و با تشکیل مستمر جلسات، تظارت کامل برتمام بخش های بازار دارد و قیمت ها را به صورت مستمر رصد و با متخلفان برخورد می‌کند.

وی اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب عید فراهم شده است و کالاهای مورد نیاز مردم از جمله مرغ، گوشت، برنج و شکر به طور روزانه در فروشگاه‌هایی که از قبل اسامی و آدرس آن‌ها اطلاع رسانی می‌شود، بین مردم توزیع می‌شود و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

نظارت میدانی فرماندار قرچک بر بازار مصرف

وی افزود: بازرسان ستاد تنظیم بازار از جمله اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر بازار نظارت کامل دارند و اجازه نخواهند داد فشاری بر مردم وارد شود.

فرماندار قرچک تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، بیش از ۵۰ تن میوه شامل سیب و پرتفال برای تأمین نیاز مردم تهیه شده و در حال توزیع است و هیچ گونه محدودیتی در عرضه میوه مورد نیاز مردم وجود ندارد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha