۳۰ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۵۳
کد خبر: 82393417
T T
۰ نفر
86 ميليارد تومان تسهيلات رونق توليد به كشاورزان سمنان پرداخت شد

سمنان- ايرنا- رئيس سازمان جهادي كشاورزي استان سمنان گفت: 86 ميليارد تومان در قالب تسهيلات رونق توليد به واحدهاي كشاورزي استان پرداخت شده است.

به گزارش ايرنا، سيد حسن ميرعماد روز پنجشنبه در حاشيه نشست هماهنگي گزارش‌هاي استاني در سالن كوثر استانداري سمنان، افزود: با پرداخت اين مقدار تسهيلات رونق توليد، شاهد افزايش و كيفيت محصولات توليدي در بخش كشاورزي خواهيم بود.
وي با اشاره به ديگر تسهيلات ويژه حوزه كشاورزي، گفت: 12 ميليارد تومان تسهيلات نيز براي نوسازي تجهيزات و ادوات كشاورزي به منظور افزايش توليد در سال 95 در استان پرداخت شد.
وي، ميزان تسهيلات رونق توليد به واحدهاي كشاورزي استان سمنان را 860 ميليارد ريال اعلام و اضافه كرد:
ميرعماد افزود: سمنان از ظرفيت هاي مهمي در كشاورزي برخوردار است كه بايد با نوسازي ادوات كشاورزي در افزايش توليد در اين استان بكوشيم.
وي ادامه داد: در سال 95 بر اساس منويات رهبر معظم انقلاب و پيگيري هاي دولت تدبير و اميد تاكنون به بيش از 502 واحد كشاورزي استان سمنان تسهيلات مختلف اين حوزه پرداخت شده است كه اين امر تاثير بسزايي در اشتغال زايي خواهد داشت.
رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان سمنان تصريح كرد: 240 ميليون ريال از محل صندوق توسعه ملي به منظور افزايش اشتغال و رونق توليد در بخش كشاورزي، دام و طيور براي صاحبان اين واحد ها تخصيص يافته است كه با پرداخت اين اعتبارات از سوي بانك هاي عامل، گامي اساسي در افزايش رونق توليد در استان سمنان برداشته مي شود.
رئيس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان نيز خاطر نشان كرد: در ماه دي 95 بيش از 70 گزارش از مهم ترين اقدامات اين سازمان به وزاتخانه مربوط ارسال شد و جلسه هاي كارگروه تسهيل و رفع موانع نيز به صورت هر هفته يك بار برگزار مي شود.
بهروز اسودي افزود: بخش هاي مختلف صنعت و بازرگاني اين سازمان گزارش هايي در رابطه با مهم ترين اقدامات انجام شده در 9 ماه سال 95 به استانداري سمنان ارسال كرده اند و برنامه هاي رونق اقتصادي تا پايان سال 95 در استان همچنان ادامه خواهد داشت.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: بازديدهاي ميداني از واحدهاي صنعتي و توليدي و برگزاري نشست هاي تخصصي با بانك هاي عامل براي ارايه تسهيلات به واحد هاي صنعتي از برنامه هاي هفتگي اين سازمان در استان است.
در استان سمنان 633 واحد صنعتي و كشاورزي به ميزان 342 ميليارد تومان تاكنون تسهيلات رونق دريافت كرده اند.
7339/6103
خبرنگار: محمدرضا يوسف نژاد ** انتشاردهنده: مصطفي دهقان

سرخط اخبار استان‌ها