۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۴۰
کد خبر: 85426588
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دغدغه تأمین کالاهای اساسی در لرستان وجود ندارد

۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۰:۴۰
کد خبر: 85426588
دغدغه تأمین کالاهای اساسی در لرستان وجود ندارد

خرم‌آباد - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: دغدغه تأمین کالاهای اساسی در این لرستان وجود ندارد و اکنون بازار با آرامش همراه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید عماد شاهرخی روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان اظهار کرد: اقدامات دولت سیزدهم در بخش کشاورزی لرستان کم نظیر و حتی بی‌نظیر بوده است، چراکه برخی از تولید محصولات در این دوران با گذشته برابری می‌کند.

وی افزود: علی رغم اینکه ایام منتهی به سال جدید مشکل تامین مرغ در سایر استان‌ها وجود داشت اما لرستان از آرامش تامین کالاهای اساسی بهره برد و دغدغه ای وجود نداشت.

رییس جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: ۴۶۰ تن گوشت مرغ و ۴۰۰ تن گوشت قرمز که بیش از نیاز استان بود در لرستان توزیع و آرامش را در بازار لرستان حاکم کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: طی ۲ سال گذشته ۱۳۰ هزار تن گندم خریداری شد اما اکنون این مقدار چهار برابر افزایش یافته و به ۵۳۰ هزار تن رسید که بیشتر از میانگین کشوری است.

شاهرخی تاکید کرد: سطح زیر کشت دانه‌های روغنی از ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار با افزایش سه برابری به ۶ هزار و ۸۰۰ هکتار رسید ، همچنین در ۲ سال گذشته ۳۵ هکتار گلخانه اضافه شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha