۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۲۸
کد خبر: 82092935
T T
۰ نفر
نرم افزار توزيع و پخش مويرگي راهكاري براي حذف دلالان كشاورزي است

تهران- ايرنا- يك كارآفرين برتر گفت: نرم افزار توزيع و پخش مويرگي «ويژن 20» راهكاري براي كاهش تلفات و حذف دلالان در صنعت و كشاورزي است كه مي تواند در تحقق اهداق اقتصاد مقاومتي نيز نقش آفرين باشد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، امين رفيع زاده روز يكشنبه با ارايه گزارشي از ارايه نسل جديد نرم افزار «ويژن 20» در بخش توزيع و پخش كالاها افزود: اين نرم افزار از كشورهاي آلمان و انگلستان الگو برداري شده و هم اكنون آنچه به بازار عرضه مي شود، نرم افزار بومي كشور است كه به مراتب از نرم افزارهاي خارجي كارآتر و كم هزينه تر عمل مي كند.
وي با بيان اين كه نرم افزار ويژن 20 تحولي در سيستم توزيع و پخش محصولات صنعتي و كشاورزي است، اظهار داشت: براساس آمارها ، هم اكنون ضايعات 35 درصدي و حضور دلالان و واسطه گران، بخش كشاورزي را با معضلات متعددي مواجه كرده ، به طوري كه تفاوت قيمت مزرعه تا بازار و نوسان قيمت ها موجب نارضايتي توليد كنندگان و مصرف كنندگان شده است.
وي اضافه كرد: بكارگيري نسل جديد نرم افزار ويژن 20 مي تواند با ارايه خدمات به موقع پخش و توزيع از تلفات محصولات و با دريافت مستقيم محصول از توليد كننده و عرضه به مصرف كننده از حضور دلالان نيز در اين بخش جلوگيري كند.
رفيع زاده امتياز نسل جديد نرم افزار ويژن 20 را سرعت، امنيت و نوآوري در مكانيزم بهينه سازي كسب و كار برشمرد و تصريح كرد: نسل هاي قديمي اين نرم افزار نيز بيش از 60 درصد سيستم پخش و توزيع بازار را در اختيار دارد كه اميدواريم با ورود بيش از پيش در بخش صنعت و كشاورزي تاثيرگذارتر عمل كند.
وي با بيان اين كه در اين سيستم نرم افزاري سفارش از طريق تبلت دريافت و به طور آنلاين كالا از مبدا تا مقصد رصد مي شود، گفت: اين روش منجر به افزايش 20 تا 30 درصدي فروش محصولات نيز خواهد شد كه تحولي در بخش صنعت و كشاورزي ايجاد مي كند.
رفيع زاده اظهار داشت: نسل جديد نرم افزار ويژن 20 در بيست و سومين نمايشگاه بين المللي صنايع كشاورزي و مواد غذايي آگروفود 2016 رونمايي مي شود.
به گزارش ايرنا، نرم افزار توزيع و پخش مويرگي ويژن بومي كشور است كه از 12 سال پيش در شبكه هاي توزيع و پخش كالاها و محصولات غذايي استفاده مي شود.
اقتصام**9186 **1561
۰ نفر

سرخط اخبار اقتصاد