۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۰۹
کد خبر: 82292888
T T
۰ نفر

امحاء 258 كيلوگرم مواد غذايي فاسد در آستارا

۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۰۹
کد خبر: 82292888
امحاء 258 كيلوگرم مواد غذايي فاسد در آستارا

آستارا - ايرنا - مدير شبكه بهداشت و درمان آستارا از امحاء 258 كيلوگرم مواد غذايي فاسد و تاريخ مصرف گذشته در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان آستارا به ايرنا ، حسين احمدي گفت: اين مواد غذايي فاسد با مشاركت دو تيم واحد بازرسي بهداشت محيط در شهريور و مهرماه سال جاري كشف و ضبط شده بود.
وي با اشاره به اينكه اين مقدار مواد غذايي در قالب يك هزار و 256 مورد بازديد از مراكز تهيه و توزيع انواع مواد غذايي جمع آوري شده ، افزود: در اين راستا 38 نفر متخلف شناسايي و به مقام قضايي معرفي شدند.
وي اضافه كرد: شيريني، نان لواش، انواع آبميوه، شكلات، نوشابه، چيپس، روغن سوخته، سنگ نمك، پفك و مواد لبني از عمده مواد غذايي فاسد و تاريخ گذشته اي بودند كه امروز معدوم شدند.
مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان آستارا در ادامه با اشاره به اينكه شهروندان و مسافران از خريداري مواد غذايي فاسد از فروشندگان دوره گرد خودداري كنند، افزود: بيشتر اين مواد غذايي به علت قرار گرفتن در فضاي باز، آلوده بوده و تهديدي جدي براي سلامت جاني افراد محسوب مي شود.
وي همچنين دقت به پروانه ساخت، تاريخ توليد و انقضاي هر كالايي را پيش از خريداري و مصرف آن لازم برشمرد و ادامه داد: شهروندان و مسافران هرگونه شكايات خود پيرامون مسائل بهداشتي را مي توانند از طريق تماس با شماره 1344813033 در ميان بگذارند.
شهرستان آستارا در 200 كيلومتري غرب مركز استان گيلان واقع شده و يكي از 20 شهر گردشگر پذير كشور محسوب مي شود.
خبرنگار: يوسف هدايتي ** انتشاردهنده: اميرحسين كبيري
7105 / 7124 / 2007

سرخط اخبار استان‌ها