۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۴۴
کد خبر: 82170275
T T
۰ نفر
مطالبه مردم دزفول از استاندار خوزستان رفع موانع توليد و اشتغال است

دزفول - ايرنا - نماينده مردم دزفول و عضو كميسيون كشاورزي مجلس شوراي اسلامي گفت:مطالبه مردم دزفول و سرمايه گذاران از استاندار خوزستان رفع موانع توليد و اشتغال است.

عباس پاپي زاده در حاشيه سفر استاندار خوزستان به دزفول در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با استقبال از سفر استاندار خوزستان به دزفول افزود:شناخت كلي نسبت به شهرستان در حوزه سرمايه گذاري و نيز بررسي فرصت ها و چالش هاي بخش صنعت و گردشگري همچنين توجه به مشكل مناطق محروم دزفول از جمله دستاوردهاي اين سفر مي باشد.
وي همچنين از برنامه ريزي براي سفر استاندار خوزستان به مناطق محروم و صعب العبور بخش شهيون و سردشت دزفول در آينده نزديك خبر داد و گفت:با موافقت استاندار خوزستان جمعي از مديران ارشد استان در سفري 2 روزه خاص مناطق محروم و سخت گذر احمدفداله و دره كايد در شهيون و سردشت دزفول استاندار را همراهي خواهند كرد.
عضو كميسيون كشاورزي مجلس شوراي اسلامي همچنين در خصوص نوسان اقتصادي
در كشور گفت:اين نوسان بخش هاي مختلف به جز بانك ها را تحت تاثير قرار داده و به دليل مشاركت نكردن بانك ها موجب ضرر و زيان سرمايه گذاران شده است.
وي خواستار اصلاح عملكرد بانك ها و حمايت از سرمايه گذاران توسط بانك ها شد و گفت:بايد موانع خودساخته بانك ها در مسير سرمايه گذاري برداشته شود.
كارخانه خوراك دام با 70 ميليون ريال سرمايه گذاري ، طرح توسعه شركت قارچ جلگه با 600 ميليون ريال سرمايه گذاري ، گام دوم كارخانه روغن نباتي دزفول با 50 درصد پيشرفت فيزيكي و 700 ميليون ريال سرمايه گذاري ، كارخانه فولاد دزفول با 12 هزار ميليارد ريال سرمايه گذاري و نيز كلنگ زني دامداري صنعتي 2 هزار راسي و 2 ساختمان اورژانس از جمله طرح هايي است كه روز يكشنبه مورد بازديد استاندار خوزستان قرار گرفتند.
ظرفيت اشتغالزايي اين طرح ها بعد از بهره برداري يكهزار فرصت شغلي به صورت مستقيم و غير مستقيم مي باشد.
دزفول با حدود 500 هزار نفر جمعيت دومين شهرستان پر جمعيت در خوزستان مي باشد كه در شمال اين استان واقع است.
6068

سرخط اخبار استان‌ها