۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۳۸
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85389688
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۲۰۰ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در کیش معدوم شد
عکس تزئینی است

کیش- ایرنا – رییس اداره بهداشت کیش با اشاره به افزایش نظارت بر صنوف مواد غذایی در ایام منتهی به نوروز گفت: در همین راستا سه هزار و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته شناسایی و معدوم شد.

به گزارش ایرنا، «اسدالله احمدی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این مقدار مواد غذایی فاسد در طی بهمن ماه شناسایی و معدوم شده است، اظهار کرد: تمامی متصدیان و شاغلین در مراکز عرضه ‌کننده مواد غذایی و صنوف حساس، باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حساس باشند و رعایت بهداشت فردی، استفاده از دستکش و کلاه و روپوش، دارا بودن کارت تندرستی و رعایت بهداشت عمومی و بهسازی محل را جدی بگیرند.

وی هدف از اجرای این بازدیدها را بهبود وضعیت بهداشت محیط، به ویژه رعایت اصول بهداشت فردی، بهداشت مواد غذایی و کاهش نواقص بحرانی و غیر بحرانی در صنوف برای فراهم کردن شرایط و محیط سالم در ایام نوروز اعلام کرد.

رییس اداره بهداشت کیش از کیشوندان و گردشگران خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه سلامت محیط و کار بلافاصله به سامانه ۱۹۰و یا تلفن ۴۴۴۲۳۳۱۱ تماس بگیرند تا بازرسان برخورد لازم با افراد متخلف را داشته باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha