مصوبات کمیسیون کشاورزی روند پرداخت تسهیلات به مرغداران را تسهیل کرد

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: تسهیل در پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان باعث می‌شود تا بخشی از موانع پیش‌روی آنها در زمینه تامین نقدینگی برداشته شود.

محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص وضعیت واردات و توزیع نهاده‌های دامی، گفت: متاسفانه به دلیل عدم دقت در توزیع نهاده‌های کشاورزی در سطح کشور، عمده تولیدکنندگان گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز با مشکلاتی مواجه شده‌اند و از شرایط موجود گلایه دارند.

نماینده مردم داراب وزرین دشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر جهادکشاورزی با حضور در نشست غیر علنی در خصوص واردات و توزیع نهاده‌های دامی گزارشی را ارائه کرد، افزود: از سوی کمیسیون کشاورزی نیز بازدیدهای از بنادر و مبادی واردات نهاده‌های دامی انجام داده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بعد از حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی وزارت جهاد کشاورزی نتوانست در راستای ماموریت‌های خود عملکرد مناسبی داشته باشد، عنوان کرد: در نشستی با حضور معاونین وزارت جهاد کشاورزی و فعالین صنعت پرورش طیور طی ۱۲ بند مواردی را در راستای تسهیل در پرداخت تسهیلات، توزیع نهاده‌های دامی و جمایت از تولیدکنندگان داشتیم.

وی با بیان اینکه مصوبات کمیسیون کشاورزی روند پرداخت تسهیلات به مرغداران را تسهیل کرد، گفت: تسهیل در پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان باعث می‌شود تا بخشی از موانع پیش‌روی آنها در زمینه تامین نقدینگی برداشته شود.

کد خبر 52859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =