۲۴ فروردین ۱۳۹۵، ۲۰:۱۴

رئیس جهاد کشاورزی اردبیل:

۵۰ میلیارد ریال به باغداران خسارت دیده اردبیل پرداخت می‌شود

۵۰ میلیارد ریال به باغداران خسارت دیده اردبیل پرداخت می‌شود

اردبیل - رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل از پرداخت ۵۰ میلیارد ریال اعتبار صندوق بیمه کشاورزی به باغداران خسارت دیده این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جهاد کشاورزی اردبیل، عدیل سروی عصر سه شنبه در جلسه صندوق بیمه محصولات کشاورزی افزود: با این مبلغ حدود ۱۰ هزار کشاورز بیمه شده استان اردبیل خسارات خود را دریافت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه این اعتبار خسارت به باغدارانی ک از سال های قبل مطالبه داشته اند، پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: پرداخت رقم در نظر گرفته شده تا یک هفته دیگر آغاز می شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان با اشاره به موافقت هیئت مدیره صندوق بیمه کشور با پرداخت این میزان خسارت یادآور شد: در وضعیت کنونی و با توجه به ریسک پذیر بودن شغل کشاورزی بیمه از لحاظ علمی و عملی در حمایت از این قشر و تداوم تولید پایدار نقش مهمی دارد.

وی با اشاره به خسارات ناشی از سرمازدگی و خشکسالی در این استان طی سال های اخیر ادامه داد: این مهم نشان دهنده ضرورت حمایت کشاورزان توسط بیمه است.

سروی در عین حال از کشاورزان و باغداران استان نیز خواست که برای کاهش خسارات ناشی از بلایای طبیعی در بحث بیمه محصولات و تولیدات کشاورزی پیشقرم شوند.

کد خبر 3597255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha