بیش از  یک تن مواد غذایی تاریخ گذشته در بیضای فارس کشف و معدوم شد

شیراز-ایرنا-رئیس شبکه بهداشت شهرستان بیضا گفت: بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیر قابل استفاده در شهرستان بیضا کشف و معدوم سازی شد.

به گزارش ایرنا، سعید اکبری سه شنبه در این باره در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه حفظ سلامت مردم و تامین و ارتقای ایمنی مواد غذایی در سطح شهرستان، از اولویت های کارشناسان بهداشت محیط محسوب می شود، گفت: در بازدیدهای کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان بیضا از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، بیش هزار کیلوگرم مواد غذایی، آرایشی، بهداشتی و پروتئینی فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم شد.

اکبری ادامه داد: نظارت کارشناسان بهداشت محیط به صورت شبانه روزی در زمینه کنترل مواد غذایی، بررسی وضعیت بهداشتی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و همچنین کنترل کیفی آب آشامیدنی، اماکن حساس، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مراکز اقامتی انجام می شود.

او از شهروندان خواست هنگام خرید، به تاریخ مصرف کالا و همچنین برچسب تاریخ تولید و تاریخ انقضای محصول توجه داشته باشند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۹۰ رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha