نمایشگاه صنایع غذایی در روسیه فرصتی برای معرفی محصولات سیستان و بلوچستان است

زاهدان- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین المللی تخصصی در مسكو پایتخت روسیه می تواند فرصت مناسبی برای معرفی و ورود محصولات صنایع غذایی استان به بازارهای جهانی باشد.

به گزارش روز یكشنبه روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نادر میرشكار اظهار داشت: با توجه به وجود صنایع متعدد شیلاتی، خرما و سایر محصولات غذایی در استان حضور فعال تولید كنندگان و صادركنندگان استان می تواند در بازارهای مهم جهانی نقش بسزایی ایفاء كنند.
وی گفت: این نمایشگاه از تاریخ 19 الی 23 بهمن ماه سالجاری در مسكو برگزار می‌شود و شركت های تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شركت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به آدرس www.iranfair.com مراجعه كنند.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان افزود: تولیدكنندگان و صادركنندگان استان می توانند محصولاتی كشاورزی، دامداری و صنایع غذایی خود را در نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع غذایی، نوشیدنی و مواد اولیه در روسیه به نمایش بگذارند.
میرشكار بیان كرد: نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع غذایی مسكو موفق ترین و پربازدیدكننده ترین نمایشگاه كشور روسیه است كه بعد از تحریم محصولات اروپایی می تواند فرصتی برای عرضه محصولات كشور به بازارهای جهانی باشد.
وی ادامه داد: 2 هزار شركت از 65 كشور جهان در این نمایشگاه بین المللی به معرفی محصولات خود می پردازند.
8005 / 6081

سرخط اخبار استان‌ها