نان از اول آذر ماه گران می‌شود

14:36 - 23 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۷۷۴۴
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس اتحادیه نانوایان سنتی با به اشاره افزایش 15 درصدی قیمت نان گفت: با توجه به اینکه سه سال است قیمت نان تغییر نکرده است، افزایش ۱۵ درصدی مصوب می‌تواند تنها هزینه‌های کارگری را پوشش بدهد و به زودی طرح یکسان سازی گندم، آرد و نان در دستور کار قرار گرفته و اجرا می‌شود.

قاسم زراعتکار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد ، در خصوص زمان اعمال افزایش 15 درصدی نرخ نان بیان کرد: با موافقت ستاد تنظیم بازار با افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان، قیمت‌های جدید  در استان‌های کشور بر اساس تصمیم گیری استانداری‌ها و فرمانداری‌ها مشخص شده و از اول آذر ماه جاری اجرایی می‌شود.

وی در توضیح تغییر وزن چانه‌های نان تصریح کرد: با توجه به عدم افزایش قیمت نان در سه سال اخیر و از طرفی افزایش هزینه‌های تولید مانند هزینه‌های کارگری قیمت نان ستاد تنظیم بازار مصوب کرد در کشور ۱۵ درصد قیمت انواع نان بدون تغییر وزن چانه و با شرایط کنونی تولید، افزایش یابد که این قیمت‌ها از ابتدای آذرماه اجرایی می‌شود.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی در ادامه افزود: قیمت نان در تهران با تصمیم‌گیری در اتاق اصناف و در شهرستان‌ها و استان‌های دیگر با تصمیم‌گیری استانداری‌ها و فرمانداری‌ها قیمت نان تغییر می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *