۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۴۵
کد خبر: 81682972
T T
۰ نفر
سرپرست استانداري فارس: ساخت بيمارستان تامين اجتماعي شيراز شتاب گيرد

شيراز- ايرنا- سرپرست استانداري فارس با تاكيد بر ضرورت افزايش فضاي بيمارستاني سازمان تامين اجتماعي در اين استان گفت: انتظار است كه اين سازمان با مشاركت فعالانه ، ساخت بيمارستان تامين اجتماعي در شيراز را شتاب بخشد.

به گزارش ايرنا خليل رضاييان، سه شنبه در پنجمين روز از هفته تامين اجتماعي در آيين تجليل از كارآفرينان نمونه اين نهاد بيمه گر در در استان فارس در شيراز بيان داشت:قطعه زميني براي ساخت اين بيمارستان در شيراز مشخص شده است كه ظرفيت احداث ساختماني با يك هزار تخت بيمارستاني را داراست.

وي گفت:در مقطع كنوني، ساخت بيمارستان با 320 تخت مصوب شده و درمرحله اجرا قرارگرفته است واگر تامين اجتماعي مشاركت فعالانه اي داشته باشد مي توان همه ظرفيت پيش بيني شده را اجرايي كرد.

سرپرست استانداري فارس ادامه داد:تامين اجتماعي امانتدار مردم است و بايد اين سازمان با بهره گيري از شيوه هاي خاص افزايش دهنده اطمينان ذينفعان اين امانت باشد.

اين مقام مسوول اظهار كرد: فارس استان پهناور و با ظرفيت ها و مزيت هاي بسيار بالايي است و در سرمايه گذاري هاي بيمه اي بايد سهم اين استان متناسب با اين ظرفيت ها تعيين شود.

وي بيان كرد: رسالت اصلي دستگاه هاي خدمت رسان خدمتگزاري به مردم است و از اين رو بايد همه تلاش خود را براي تامين نيازهاي آنها به كار بگيرند.

رضاييان با اشاره به اين كه مشتري مداري بايد سرلوحه كار دستگاه ها قرار بگيرد افزود: اگر رويكرد مسوولان توجه و تكريم ارباب رجوع باشد و در ارائه خدمات مطلوب به مشتريان كاستي نداشته باشند، اعتماد مردم به آنها افزايش مي يابد و به تبع آن ميزان مشاركت عمومي در اجراي برنامه ها نيز بالا مي رود .

وي ادامه داد: پرداخت حقوق بيمه اي و مالياتي يك اصل اجتناب ناپذير است و با پرداخت به موقع توسط مردم دولت مي تواند خدمات خود را مطبوب تر ارائه كند.

سرپرست استانداري فارس با بيان اين كه 45 درصد مردم اين استان زير پوشش بيمه تامين اجتماعي قرار دارند گفت:اين استان حدود شش درصد جمعيت بيمه اي كشور را شامل مي شود.

19 تا 25 تيرماه به عنوان هفته تامين اجتماعي نامگذاري شده است. ك/2

2027 /6118

سرخط اخبار استان‌ها